- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Grodzisk Mazowiecki
Asystentka, ciekawa praca z domu i terenie, inwestycje w nieruchomości
Wynagrodzenie
4 000 - 5 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Grodzisk Mazowiecki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie, Inny, Umowa o dzieło
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Prowadzę spółkę inwestycyjną pod marką www.50m2.pl. Spółka zajmuje się obrotem nieruchomościami głównie w Grodzisku Mazowieckim, Pruszkowie, Żyrardowie i Warszawie, ale również w pozostałych rejonach Polski. Głównym moim biznesem są tak zwane flipy. Czyli kupuję mieszkania, przeprowadzam generalny remont, jednocześnie kreując dodatkową wartość mieszkania oraz tak profesjonalnie przygotowane mieszkanie, sprzedaję. Prowadzimy również zarządzanie wynajmem krótkoterminowym. Planujemy również rozwój pod kątem realizacji deweloperskich.
Tworzę zespół, który będą tworzyć osoby zaangażowane i proaktywne, oraz otwarte na wyzwania i naukę, optymistyczne. Osoba na stanowisku Asystentki powinna być systematyczna i uporządkowana, potrafiąca pracować samodzielnie oraz umiejąca samodzielnie zaplanować swój dzień pracy, wnosząc od siebie dodatkową wartość do firmy. Szukam osoby otwartej na ciekawe zadania ale również nie zrażająca się zadaniami czasem nudnymi ;-).
Opis stanowiska pracy Asystentki:
Główne obszary pracy:
Dokumentacja firmy
Sprawy organizacyjne dla firmy oraz zarządu
Podstawowa obsługa social media
Jeżeli posiadasz poniższe cechy…
Systematyczność oraz umiejętność organizowania pracy sobie ale czasem i innym - Komunikatywność i umiejętność współdziałania
Umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność i poczucie odpowiedzialności
Jesteś zorganizowana i uporządkowana
Jesteś kreatywna i nie boisz się nowych zadań (będzie dużo wyzwań) i nauki
…to znaczy, że ta praca jest dla Ciebie, wyślij swoje CV
Szczegółowy zakres pracy:
Prace biurowe
Obsługa oprogramowania: Word, Excel, Power Point, programy internetowe - Uporządkowanie, edycja i przygotowanie dokumentów oraz faktur - Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami - Współpraca z urzędami
Pomoc przy wielu zadaniach usprawniających i rozwijających firmę
Podstawowa obsługa social media
Dodatkowym atutem jest zainteresowanie urządzaniem wnętrz
Dodatkowym atutem jest doświadczenie w nieruchomościach
Opis stanowiska pracy:
Praca głównie z domu
Przy komputerze i telefonie ale również w terenie
Będą stałe bieżące czynności, plus będą dochodzić w miedzyczasie różne dodatkowe sprawy do zrobienia “na teraz”
Preferowane zatrudnienie w formie B2B (ewentualnie umowa zlecenie na 3 miesiące i wtedy umowa o pracę)
Wymagane prawo jazdy i samochód
Preferowane miejsce zamieszkania Grodzisk Mazowiecki i okolice
Oferuję:
Ciekawą pracę, pełną wyzwań, w której można się bardzo dużo nauczyć od funkcjonowania i dokumentów spółek po sprzedaż, relacje z klientami, inwestorami itp.
Laptop
Telefon
Wiedzę z zakresu inwestycji w nieruchomości
Oczekuję:
Zaangażowania
Systematyczności
Proaktywności w prowadzonych zadaniach (wychodzenie z inicjatywą oraz pomysłami)
Poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania oraz rozwój firmy
Jeżeli powyższy zakres pracy i kompetencji Ci odpowiada, prześlij swoje CV pod adres e-mail.
Lokalizacja
Grodzisk Mazowiecki,
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?