- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Wielkopolskie
- Administracja, prace biurowe - Luboń
Asystentka Działu Handlowego
Lokalizacja
Luboń
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Opis stanowiska:
• wsparcie Działu Handlowego, w bieżącej obsłudze klientów (m in. wprowadzanie zamówień w systemie SAP, przygotowanie i prowadzenie dokumentacji, ustalanie transportów i odbiorów, obsługa posprzedażowa)
• opracowanie ofert handlowych i cenników dla klientów
• codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z firmami transportowymi
• utrzymywanie kontaktów ze klientami oraz wsparcie w zdobywaniu nowych kontraktów
• reprezentowanie firmy i budowanie pozytywnego wizerunku
• zapewnienie poprawnego przepływu informacji między Działem Handlowym a innymi działami firmy
Wymagania:
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
• znajomość tematyki i zagadnień eksportowych
• bardzo dobra znajomość Excela (warunek konieczny)
• samodzielność, inicjatywa oraz odpowiedzialność za wykonywane zadania
• umiejętność budowania trwałych relacji z klientem
Dodatkowym atutem będzie:
• znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego lub francuskiego
• znajomość obsługi programu SAP SBO
• znajomość rynku Elektro Media / IT / RTV / TELE /AGD
Oferujemy:
• pracę w młodym i kreatywnym zespole
• elastyczność w zakresie formy umowy oraz atrakcyjne wynagrodzenie
• motywacyjny system premiowania
• możliwość rozwoju w ramach struktur naszej firmy
Lokalizacja
Luboń,
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?