- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Świętokrzyskie
- Administracja, prace biurowe - Kielce
Asystentka Prezesa Zarządu z biegłą znajomością języka angielskiego.
Lokalizacja
Kielce
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma Seven Boramax, dynamicznie rozwijająca się na rynku, poszukuje osoby na stanowisko :
ASYSTENTKI PREZESA ZARZĄDU Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO- do Twoich obowiązków będzie należało:
Wsparcie w codziennych obowiązkach i zarządzanie harmonogramem,
· Przygotowywanie różnorodnych dokumentów, takich jak raporty, zestawienia,
· prezentacje, oficjalne pisma zarówno w języku polskim, jak i angielskim,
· Zarządzanie obiegiem dokumentów papierowych i elektronicznych ,
· Przygotowanie, weryfikacja i kompletowanie dokumentacji,
· Organizacja krajowych i zagranicznych podróży,
· Organizacja spotkań biznesowych, podróży służbowych, konferencji, w tym
zapewnienie niezbędnych zasobów i materiałów na spotkania,
· Przygotowanie oraz organizacja spotkań, konferencji, wydarzeń branżowych, podróży służbowych;
· Wykonywanie bieżących czynności administracyjno-biurowych, takich jak przyjmowanie korespondencji i rozsyłanie jej do odpowiednich osób, przyjmowanie i przekazywanie telefonów,
· Organizowanie i przygotowywanie przestrzeni biurowej, w tym zarządzanie zapasami biurowymi,
· Utrzymywanie dobrych relacji z klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi zagranicznymi, odpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowe,
· Współpraca z działem marketingowym,
· Budowanie dobrych relacji z ludźmi,
· Sprawy podatkowe, urzędowe oraz bankowe,
· Wykonywanie innych powierzonych zadań, w miarę potrzeby, w celu wspomagania efektywnego funkcjonowania biura,
· Zachowanie poufności i dyskrecji wobec poufnych informacji i dokumentów.
Wymagania:
· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (WARUNEK KONIECZNY) prosimy o nieprzesyłanie ofert osób, które nie spełniają tego warunku,
· Wykształcenie minimum średnie,
Wysoka kultura osobista oraz elokwencja,
· Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, w tym umiejętności obsługi telefonicznej i załatwiania spraw na różnych płaszczyznach,
Zdolność do pracy pod presją i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
· Dokładności i skrupulatności w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
· Umiejętność szybkiego uczenia się i dostosowania się do nowych sytuacji i zmieniających się wymagań,
· Umiejętności pracy pod presją czasu i zachowanie wysokiego poziomu jakości wykonywanych zadań,
· Umiejętności rozwiązywania problemów, zarządzania stresem, podejmowania szybkich decyzji oraz ustalania priorytetów,
· Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w realizacji zadań,
· Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
· Duża dyspozycyjność,
· Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
Wyjątkowa kreatywność i inicjatywa w działaniu.
Tu oferujemy:
· Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
· Miłą atmosferę pracy w dynamicznej rozwijającej się firmie,
· Ciekawą pracę, pełną wyzwań,
· Pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie zdrowotne, itp.).
· Niezbędne narzędzie do wykonywania obowiązków (telefon, laptop, samochód służbowy)
Osoby nie znajace biegle języka angielskiego proszone są o nie aplikowanie!
Jeśli czujesz, że to ogłoszenie jest skierowane właśnie do Ciebie, nie zwlekaj! Wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres:
Czekamy na Twoją aplikację!
Lokalizacja
Kielce,
Świętokrzyskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?