- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
- Specjalista ds. obsługi klienta - Podgórze
Lokalizacja
Kraków, Podgórze
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Pomogliśmy milionom pasażerów. Dużo już osiągnęliśmy, ale wiele jeszcze przed Nami. I Ty możesz stać się częścią naszego zespołu!
Praca biurowa.
Twój zakres obowiązków:
Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej,
Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji,
Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych.
Dołączając do Nas otrzymasz:
Atrakcyjną, gwarantowaną stawkę godzinową,
Dodatki do podstawowego wynagrodzenia oraz realny do uzyskania system premiowy,
Wdrożenie w nowe obowiązki - przekażemy Ci naszą wiedzę podczas szkolenia, za które Ci zapłacimy, abyś mógł komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
Elastyczny czas pracy (praca możliwa 7 dni w tygodniu),
Wsparcie merytoryczne na każdym etapie,
Płatny program poleceń- do 3000 zł dodatkowego bonusu.
Od Ciebie oczekujemy:
Znajomości języka hiszpańskiego na poziomie B2 i podstawowej znajomości języka angielskiego,
Bardzo dobrej umiejętności pracy z komputerem,
Zaangażowania,
Otwartości i komunikatywności.
Wyślij CV i przekonaj się, że pracę da się lubić!
Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/
Lokalizacja
Kraków, Podgórze
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?