- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Świętokrzyskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Kielce
Call Center Szkoły języka Angielskiego Umawianie spotkań 7000+ brutto
Wynagrodzenie
4 500 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kielce
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
W TUTLO jesteśmy zawsze o krok do przodu!
Budujemy najlepsze na świecie doświadczenia edukacyjne pozwalające nauczyć się (a nie tylko ciągle uczyć!) języka angielskiego!
Naszą firmę tworzą zaangażowani i kreatywni ludzie, którzy wykorzystując swoje umiejętności, doświadczenie i rewelacyjne pomysły, chcą wdrożyć je w życie. Działamy zespołowo, łącząc wszystkie kompetencje w najlepsze rozwiązania dla naszych klientów.
Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych - jesteśmy otwarci i elastyczni. Nie boimy się też błędów, bo wiemy, że aby się rozwijać, trzeba testować. Dlatego sprawdzamy, wyciągamy wnioski i budujemy nasze doświadczenia.
Chcesz dołączyć do naszego teamu?
Lubisz i potrafisz rozmawiać z klientami? Kręci Cię zdobywanie nowych kontaktów i opowiadanie o sprawdzonych i skutecznych rozwiązaniach? Cenisz sobie niezależność i elastyczność działania w pracy? Jeśli tak, to świetnie! Praca w dziale wsparcia sprzedaży Tutlo to gwarancja swobody, partnerskiej atmosfery i bonusów równych Twojemu zaangażowaniu.
Wykręć z nami najlepsze wyniki i korzystaj z niezwykłej energii zespołu.
To oferujemy
podstawę = 4750 zł brutto + prowizję (2 000 - 5 000 zł )
nowoczesne środowisko pracy (Aleja Solidarności 34, 25-323 Kielce)
Różne benefity - od dofinansowania Twojej karty na siłownię, przez dostęp do platformy rozwojowej Mindgram, po Pizza Day i relaks w game roomie.
Twój zakres obowiązków
obsługa połączeń wychodzących w celu umówienia spotkania ( kontakt z potencjalnie zainteresowaną osobą ),
analiza potrzeb i oczekiwań klientów na spotkania,
prowadzenie bazy danych w CRM’ie,
dbanie o odpowiedni wizerunek firmy.
Nasze wymagania
komunikatywność i otwartość,
umiejętność pracy w zespole oraz zbudowania relacji z Klientem
efektywne planowanie oraz organizacja pracy własnej
łatwość w obsłudze komputera
min. 6 miesięcy doświadczenia w Call Center, lub sprzedaży bezpośredniej
Brzmi Ciekawie ?
Aplikuj !
Lokalizacja
Kielce,
Świętokrzyskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?