Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Call center, konsultant telefoniczny
  5. Call center, konsultant telefoniczny - Świętokrzyskie
  6. Call center, konsultant telefoniczny - Kielce
Dodane 19 kwietnia 2024

Call Center Szkoły języka Angielskiego Umawianie spotkań 7000+ brutto

Wynagrodzenie

4 500 - 7 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Kielce

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

W TUTLO jesteśmy zawsze o krok do przodu!

Budujemy najlepsze na świecie doświadczenia edukacyjne pozwalające nauczyć się (a nie tylko ciągle uczyć!) języka angielskiego! 

Naszą firmę tworzą zaangażowani i kreatywni ludzie, którzy wykorzystując swoje umiejętności, doświadczenie i rewelacyjne pomysły, chcą wdrożyć je w życie. Działamy zespołowo, łącząc wszystkie kompetencje w najlepsze rozwiązania dla naszych klientów. 

Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych - jesteśmy otwarci i elastyczni. Nie boimy się też błędów, bo wiemy, że aby się rozwijać, trzeba testować. Dlatego sprawdzamy, wyciągamy wnioski i budujemy nasze doświadczenia.

 

Chcesz dołączyć do naszego teamu?

Lubisz i potrafisz rozmawiać z klientami? Kręci Cię zdobywanie nowych kontaktów i opowiadanie o sprawdzonych i skutecznych rozwiązaniach? Cenisz sobie niezależność i elastyczność działania w pracy? Jeśli tak, to świetnie! Praca w dziale wsparcia sprzedaży Tutlo to gwarancja swobody, partnerskiej atmosfery i bonusów równych Twojemu zaangażowaniu. 

Wykręć z nami najlepsze wyniki i korzystaj z niezwykłej energii zespołu.

To oferujemy

  • podstawę = 4750 zł brutto + prowizję (2 000 - 5 000 zł )

  • nowoczesne środowisko pracy (Aleja Solidarności 34, 25-323 Kielce)

  • Różne benefity - od dofinansowania Twojej karty na siłownię, przez dostęp do platformy rozwojowej Mindgram, po Pizza Day i relaks w game roomie.

Twój zakres obowiązków

  • obsługa połączeń wychodzących w celu umówienia spotkania ( kontakt z potencjalnie zainteresowaną osobą ),

  • analiza potrzeb i oczekiwań klientów na spotkania,

  • prowadzenie bazy danych w CRM’ie,

  • dbanie o odpowiedni wizerunek firmy.

Nasze wymagania

  • komunikatywność i otwartość,

  • umiejętność pracy w zespole oraz zbudowania relacji z Klientem

  • efektywne planowanie oraz organizacja pracy własnej

  • łatwość w obsłudze komputera

  • min. 6 miesięcy doświadczenia w Call Center, lub sprzedaży bezpośredniej

Brzmi Ciekawie ?

Aplikuj !

Aplikuj

Lokalizacja

Kielce,

Świętokrzyskie

Świętokrzyskie, Kielce
ID: 913023430

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon