Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Śląskie
  6. Administracja, prace biurowe - Częstochowa
  7. Administracja, prace biurowe - Zawodzie - Dąbie
Dodane 30 kwietnia 2024

Doradca / Asystent Prezesa

Lokalizacja

Częstochowa, Zawodzie - Dąbie

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jesteśmy bardzo dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, zajmującym się importem i sprzedażą szeroko pojętych produktów codziennego użytku, a także małego, średniego i dużego AGD oraz RTV z krajów azjatyckich.

Nasza działalność, trwająca nieprzerwanie od ponad 12 lat, opiera się zarówno na handlu B2B jak i B2C. Wierzymy, że podstawą rozwoju firmy są ludzie, dlatego też bardzo skrupulatnie dobieramy współpracowników i poszukujemy osób ambitnych oraz kompetentnych, którzy chcą rozwijać się angażować i rozwijać zawodowo.  

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Doradca / Asystent Prezesa, który będzie odpowiedzialny za wsparcie w zarządzaniu różnorodnymi zadaniami administracyjnymi oraz komunikacyjnymi w ramach Działu Finansowego.

Czym będziesz się zajmować?

Przygotowywaniem prezentacji:

  • Tworzeniem i weryfikacją spójności prezentacji, w tym pracą na danych rozproszonych i scalaniem wielu danych i dokumentów.

  • Przygotowywanie dokumentów w języku angielskim.

Przygotowywaniem raportów merytorycznych:

  • Opracowywanie raportów na podstawie zebranych danych od innych działów w firmie, m.in. po zebraniu zarządu oraz podsumowanie projektu.

Koordynacją przepływu informacji:

  • Współpraca z innymi działami i biurami zagranicznymi w celu efektywnego przepływu informacji.

Asystowaniem w komunikacji i organizacji projektów:

  • Wspieranie Prezesa w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz organizacji projektów w ramach Działu Finansowego.

Wsparciem w przygotowaniu planów biznesowych i budżetów:

  • Pomoc w przygotowaniu planów biznesowych oraz budżetów, zapewniając precyzję i kompletność dokumentów.

Wsparciem w przygotowaniu oraz organizacji wyjazdów na targi branżowe.

 

Wymagania:

·   Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przez minimum 2 lata;

·   Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;

·   Umiejętność pracy z danymi oraz tworzenia analitycznych raportów (bardzo dobra znajomość pakietu Office);

·   Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne;

·   Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku, elastyczność i samodzielność;

·   Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i dostosowywania się do zmieniających się warunków pracy;

·  „Lekkie pióro”  będzie dodatkowym atutem;

·  Prawo jazdy kat. B;

·  Znajomość prawa będzie dodatkowym atutem.

 

Co możemy Ci zaoferować ?

·    Pracę w firmie o bardzo mocno ugruntowanej pozycji na rynku, a mimo to ciągle się rozwijającej, będącej liderem na skalę kraju w wielu branżach;

·    Umowę o pracę i bardzo uczciwe wynagrodzenie;

·    Wdrożenie, dzięki któremu szybko zrozumiesz jak działamy i czego oczekujemy;

·    Możliwość realizowania własnych pomysłów;

·    Szansę na zdobycie cennych doświadczeń i wiedzy z branży e-commerce;

·    Dużą swobodę w działaniu;

·    Nowoczesne, ładnie urządzone biuro wyposażone w wiele udogodnień;

·   Dobrej jakości, ergonomiczny sprzęt oraz wydajny komputer pozwalający komfortowo i efektywnie pracować;

 

Aplikuj

Lokalizacja

Częstochowa, Zawodzie - Dąbie

Śląskie

Śląskie, Częstochowa, Zawodzie - Dąbie
ID: 915472346

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon