- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Podkarpackie
- Call center, konsultant telefoniczny - Rzeszów
Wynagrodzenie
30 - 33 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Rzeszów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102).
Aktualnie poszukujemy dla naszego klienta z branży energetycznej osób na stanowisko:
Doradca Klienta w Contact Center
Praca realizowana będzie na rzecz i pod kierownictwem PGE Obrót S.A.
Opis stanowiska:
profesjonalna obsługa Klientów (infolinia przychodząca)
udzielanie informacji odnośnie umów, płatności, dostępnych produktów dla gospodarstw domowych
przyjmowanie zgłoszeń Klientów
Wymagania:
wykształcenie minimum średnie
komunikatywność, wysoka kultura osobista,
dobra dykcja oraz umiejętność aktywnego słuchania
umiejętność pracy pod presją czasu
przynajmniej dobra obsługa komputera w szczególności obsługi poczty elektronicznej, programów Word i Excel
pozytywne nastawienie i chęci do zdobywania nowego doświadczenia
mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
szybki start w pracę - zapewniamy szkolenie które w pełni przygotuje Cię do samodzielnej pracy oraz stałą pomoc
po szkoleniu i okresie wdrożenia praca zdalna
umowę o pracę
stawka godzinowa od 30,00 pln/h
pracę od poniedziałku do piątku
otwarte drzwi do rozwoju kariery
młody, zgrany zespół i wsparcie przełożonych
Zapraszamy do rekrutacji czekamy właśnie na Ciebie.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Rzeszów,
Podkarpackie