- Strona główna
- Praca
- Produkcja
- Praca inżynieryjna, techniczna
- Praca inżynieryjna, techniczna - Kujawsko-pomorskie
- Praca inżynieryjna, techniczna - Włocławek
Lokalizacja
Włocławek
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zadania:
• Utrzymanie ruchu linii produkcyjnych w celu zapewnienia ciągłości pracy maszyn i urządzeń
• Lokalizacja i diagnozowanie usterek
• Usuwanie awarii elektrycznych/ mechanicznych
• Wykonywanie bieżących napraw i remontów maszyn produkcyjnych
• Wykonywanie prac prewencyjnych, w tym przeglądów i konserwacji maszyn i urządzeń - zgodnie z harmonogramem
• Montaż i uruchamianie instalacji, maszyn oraz urządzeń
• Udział w modernizacji i optymalizacji parku maszynowego
• Raportowanie wykonania prac do przełożonego
Wymagania:
• Wykształcenie min. zawodowe (elektryka, mechanika, elektromechanika, automatyka przemysłowa)
• Umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz znajomość schematów elektrycznych
• Umiejętność spawania TIG, MIG - aktualne uprawnienia spawalnicze będą dużym atutem (lub gotowość do szybkiego ich zdobycia - opłaca pracodawca)
• Doświadczenie w pracy w dziale utrzymaniu ruchu w firmie produkcyjnej mile widziana
• Zdolność do pracy na wysokości (do 10m)
• Dociekliwość, umiejętności analityczne w zakresie wykonywanych zadań
• Podstawowa znajomość obsługi komputera i MS Office (Excel)
• Mile widziana umiejętność naprawy/diagnostyki elektroniki
• Uprawnienia SEP do 1kV jako dodatkowy atut
• Praktyczna znajomość narzędzi Lean mile widziana
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku - lider na rynku bakalii
• Interesującą, rozwijającą pracę w doświadczonym, pomocnym i otwartym zespole
• Transparentny system wynagradzania: podstawa + konkretny system premiowy - Pracownik ma realny wpływ na swoje wynagrodzenie
• Szkolenia zawodowe, uprawnienia finansowane lub dofinansowane przez pracodawcę
• Bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna po okresie próbnym, karta Multisport, dofinansowanie szkoleń, pakiet socjalny, w tym świadczenia finansowe, świadczenia dla dzieci, pożyczki na preferencyjnych warunkach, zapomogi w trudnych sytuacjach życiowych, spotkania integracyjne i inne), atrakcyjne zniżki na produkty firmowe - bakalie
• Możliwość wykorzystania i doskonalenia swoich umiejętności zawodowych
• Możliwość realizacji własnych pomysłów i wdrażania innowacji oraz innych rozwiązań usprawniających
• Praca 3-zmianowa
Dziękujemy za każdą przesłaną aplikację, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Atlanta Poland S.A., ul. Załogowa 17, 80-557 Gdańsk Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Informacje o firmie:
Atlanta Poland S.A. powstała w 1990r., od 2005r. jest notowana na Warszawskiej GPW.
Dzięki doświadczeniu, wiedzy i zaangażowaniu naszych Pracowników, z dumą oferujemy produkty Bakal tworzone z surowców najwyższej jakości. Jesteśmy liderem w dostawie bakalii dla wiodących producentów żywności i sieci handlowych w Polsce pod ich markami własnymi oraz czołowym importerem bakalii z całego świata.
Posiadamy dwa zakłady wyposażone w nowoczesne linie produkcyjne. Starannie kontrolujemy procesy, aby zapewnić wysoką jakość, walory smakowe i zdrowotne naszych produktów, a ich gwarancją są systemy ISO 9001, HACCP i BRC, akredytowane przez Lloyd’s Register Quality Assurance.
Jako firma z tradycją, ukierunkowana na zrównoważony rozwój, cenimy różnorodność i transfer wiedzy. Partnerstwo, szacunek, współpraca, bezpieczne warunki pracy, dbałość o stały rozwój naszych Pracowników i środowisko naturalne – to nasze zasady jako uczestnika globalnego biznesu i odpowiedzialnego działacza społecznego.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Włocławek,
Kujawsko-pomorskie