Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Śląskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Sosnowiec
Dodane 26 kwietnia 2024

Guest Experience Expert (Opiekun Gościa)

Lokalizacja

Sosnowiec

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Praca zmianowa, Praca w weekendyMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

W Win Casino gwarantujemy Gościom niepowtarzalne doświadczenia oraz najwyższy standard obsługi. Naszym celem jest dostarczenie niezapomnianej atmosfery, w której każdy Gość czuje się komfortowo i wyjątkowo, wyprzedzamy potrzeby i przewidujemy oczekiwania, wzorując się na najlepszych, światowych rozwiązaniach. Stawiamy na innowacje, rozwój, twórcze myślenie i tworzenie pozytywnych wartości w środowisku branży rozrywkowej.

Jeśli chcesz współtworzyć nasze trzecie, nowo powstające, prestiżowe kasyno, dołączyć do Zespołu profesjonalistów i ekspertów w branży, jednocześnie dzieląc naszą pasję do gry, zaaplikuj na stanowisko:

Guest Experience Expert (Opiekun Gościa)

Miejsce pracy: Sosnowiec ul. Modrzejowska 3, Hotel Centrum.

Na stanowisku Guest Experience Expert Twoją rolą będzie: zapewnienie najwyższych standardów obsługi Gości, dbałość o ich komfort podczas pobytu w kasynie, zapewnienie doskonałych warunków do gry, przewidywanie potrzeb i kreowanie pozytywnego wrażenia. Twoim celem będzie, aby każda interakcja z klientem była magnetyzującym i wzbogacającym doświadczeniem. Naszym priorytetem jest dbałość o satysfakcję i bezpieczeństwo naszych Gości, aby budować trwałe relacje i więzi.

Zakres zadań:

  • Stała gotowość do udzielenia pomocy i wsparcia klientom, dbając o to, aby ich doświadczenie w kasynie było przyjemne, bezpieczne i satysfakcjonujące.

  • Indywidualne podejście do każdego Gościa, zapewniając pomoc oraz rozwiązując wszelkie pojawiające się pytania czy problemy, aby stworzyć pozytywne doświadczenie gry.

  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez serdeczne i uprzejme zachowanie, aby zapewnić im poczucie docenienia i zadowolenia z usług kasyna.

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez udzielanie klarownych informacji o grach, promocjach i regulaminie kasyna.

  • Regularne monitorowanie środowiska (strefy, przestrzeni) gry, w tym utrzymywanie porządku oraz czystości w kasynie, aby zapewnić komfort i estetykę.

  • Zapewnienie bezpiecznej atmosfery dla klientów poprzez czujność i reakcję na wszelkie sytuacje niepożądane w na terenie kasyna.

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.

  • Wysoka kultura osobista.

  • Otwartość i komunikatywność.

  • Poczucie odpowiedzialności i sumienność w wykonywanych obowiązkach.

  • Gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym.

  • Umiejętność współpracy w zespole.

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą gier slotowych lub cylindrycznych w kasynie będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Atrakcyjny system wynagradzania oraz zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

  • Przyjazną i wspierającą atmosferę pracy, w której jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i inicjowane zmiany.

  • Ciągłe szkolenia i doskonalenie kompetencji.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Sosnowiec,

Śląskie

Śląskie, Sosnowiec
ID: 911204256

Darmowa aplikacja na Twój telefon