- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Łódzkie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Rąbień
Hurtownia Med. ePlaster Specjalista ds. obsługi klienta/Office Manager
Wynagrodzenie
4 300 - 5 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Rąbień
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Hurtownia medyczna eplaster.pl poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta/Office Manager.
Do naszego zespołu szukamy osoby, której zadania będą związane z obsługą klienta, która dzięki swojemu profesjonalizmowi i elastyczności w działaniu, zapewni terminowe i fachowe odpowiedzi, pomagając naszym klientom w rozwiązaniu wszelkich wątpliwości.
Zapraszamy Cię do zespołu, gdzie samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność to kluczowe wartości, ale też gdzie uśmiech i doza humoru są na porządku dziennym. Nasza przerwa kawowa to okazja do dzielenia się pasjami i zainteresowaniami, robimy wszystko, co sprawia, że nasze przerwy stają się jeszcze bardziej inspirujące.
Zakres obowiązków:
- udzielanie klientom kompleksowych informacji (porad i sugestii, informacji o cechach produktów),
- przyjmowanie zgłoszeń, skarg i pytań klientów oraz skuteczne zarządzanie nimi, zapewniając terminowe i profesjonalne odpowiedzi,
- obsługa programów ERP oraz prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- ścisła współpraca z innymi działami w firmie, w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta i skutecznego rozwiązywania problemów,
- podejmowanie decyzji dotyczących zwrotów, reklamacji, rabatów lub innych form rekompensaty w zgodzie z polityką firmy,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- umawianie spotkań oraz nadzór nad obiegiem dokumentów,
- pośredniczenie w płynnym przekazywaniu informacji i dokumentów między działami.
Oczekujemy:
Rzetelności i zaangażowania w powierzone projekty,
Komunikatywności i efektywnej pracy w zespole,
Dynamiki w działaniu oraz dobrej organizacji pracy własnej,
Umiejętności zarządzania czasem,
Dobrej znajomość pakietu MS Office oraz obsługi środowiska Windows.
Oferujemy:
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w miłej atmosferze, w oparciu o umowę o pracę lub taką formę jaką wolisz,
Pełne wsparcie podczas procesu wdrożenia,
Wszelkie narzędzia potrzebne do pracy,
Pracę w dniach pn. – pt. (8.00-16.00),
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego, posiadanej wiedzy i zaangażowania w pracę.
Jesteśmy otwarci na osoby spoza branży, wszystkiego się z nami nauczysz- jeśli tylko chcesz
CV prosimy przesłać za pośrednictwem portalu OLX.
Prosimy o dodanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Rąbień,
Łódzkie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?