- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Małopolskie
- Wsparcie techniczne - Kraków
- Wsparcie techniczne - Podgórze Duchackie
Lokalizacja
Kraków, Podgórze Duchackie
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
iClinica to bardzo dynamicznie rozwijająca się sieć serwisów, na którą składają się punkty w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Bydgoszczy i Warszawie. Zajmujemy się pogwarancyjną naprawą urządzeń marki Apple, serwisując takie urządzenia jak iPhone, iPad, Macbook, iMac.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko "Serwisant/Obsługa klienta"
Aplikacje ( CV + List motywacyjny ) z dopiskiem "iClinica Kraków"
Miasto: Kraków
Wymagania:
- bardzo dobra znajomości urządzeń firmy Apple,
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- mile widziane doświadczenie w pracach z elektroniką użytkową,
- wysokie umiejętności manualne,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność.
Mile widziane doświadczenie w serwisowaniu urządzeń Apple
Oferujemy:
- ciekawą pracę w samym centrum miasta,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
- wszelkie narzędzia, niezbędne do komfortowej pracy,
- kontakt z najnowszymi produktami firmy Apple,
- możliwości dalszego rozwoju.
Jesteśmy ludźmi pełnymi pasji i takich też poszukujemy. Jeżeli interesujesz się urządzeniami firmy Apple i chciałbyś cieszyć się swoją pracą. Nasza oferta jest właśnie dla Ciebie.
Aplikacje ( CV + List motywacyjny ) z dopiskiem "iClinica Kraków"
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Lokalizacja
Kraków, Podgórze Duchackie
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?