- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Dolnośląskie
- Wsparcie techniczne - Wrocław
- Wsparcie techniczne - Śródmieście
Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Odpowiednie doświadczenie zawodowe
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Experis to światowy lider rekrutacji specjalistów i kadry zarządzającej w kluczowych obszarach IT. Z nami znajdziesz konkurencyjne oferty zatrudnienia oraz ciekawe projekty IT skierowane zarówno do ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, jak i osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę w branży IT.
Zadania:
- Kompleksowa obsługa sprzętu IT oraz sprzętu peryferyjnego pracowników wewnętrznych
- Pełne wsparcie użytkowników w lokalizacji firmy
- Rejestrowanie oraz monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie ticketowym
- Zarządzanie urządzeniami (ewidencjonowanie, wydawanie, odbiór, przygotowanie do likwidacji itp.)
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość infrastruktury IT
- Znajomość Active Directory, Microsoft (Windows 10, Office 365), Linux
- Umiejętność pracy w systemie ticketowym (Service Now, Remedy)
- Znajomość protokołów sieci LAN, WLAN
- Znajomość komputerów Mac na poziomie minimum podstawowym
- Umiejętność konfiguracji urządzeń aktywnych
- Znajomość budowy komputerów – potrzebna do diagnostyki uszkodzeń
- Umiejętność efektywnej pracy i ustalania priorytetów w nagłych sytuacjach zawodowych
- Język angielski na poziomie minimum B2
Oferta:
- Wynagrodzenie 5500-6000 zł brutto
- Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę
- Prywatna opieka medyczna Medicover
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Dolnośląskie
Dokładna lokalizacja
ID: 917164900