- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Śląskie
- Administracja, prace biurowe - Sosnowiec
Kancelaria Notarialna w Sosnowcu zatrudni pracownika sekretariatu
Lokalizacja
Sosnowiec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Kancelaria Notarialna zatrudni pracownika sekretariatu (pracownik biurowy) - z doświadczeniem.
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
prowadzenie ksiąg notarialnych oraz repertorium elektronicznego
kontakt telefoniczny i mailowy z klientem (udzielanie podstawowych informacji dotyczących czynności notarialnych, informowanie o niezbędnych dokumentach potrzebnych do dokonania czynności, liczenie kosztów notarialnych)
przygotowywanie, a także wysyłka korespondencji
przygotowywanie projektów aktów notarialnych, wypisów, odpisów, poświadczeń
wykonywanie innych zleconych czynności
estetykę swojego miejsca pracy
Oczekujemy zaangażowania, samodzielności i szybkości w działaniu, doskonałej organizacji pracy, kultury osobistej, znajomości MS Office.
Doświadczenie jest warunkiem koniecznym .
Wynagrodzenie adekwatne do uzyskiwanych wyników pracy oraz do umiejętności.
Umowa zlecenia na okres próbny. Następnie docelowo umowa o pracę.
Proszę o przesyłanie aplikacji w postaci CV ze zdjęciem oraz zamieszczenie w CV klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE.
Lokalizacja
Sosnowiec,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?