Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Sprzedaż
  4. Zarządzanie sprzedażą
  5. Zarządzanie sprzedażą - Zachodniopomorskie
  6. Zarządzanie sprzedażą - Szczecinek
Dodane 22 maja 2024

Kierownik działu utrzymania klienta

Lokalizacja

Szczecinek

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweSystem wynagrodzeń: Podstawa + prowizjaSamochód służbowy: NieMiejsce pracy: W siedzibie firmyRekrutacja onlineKadra kierownicza

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Zarządzanie zespołem:

  • Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie.

  • Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji.

  • Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej pracownikom.

  • Rozwijanie i wdrażanie procedur i standardów obsługi klienta.

  • Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole.

  • Realizowanie określonych celów sprzedażowych. 

  • Osiąganie wysokiego poziomu sprzedaży oraz wysokiej sprawności odnowień licencji.

  • Obsługa CRM.

Obsługa klienta i partnerów handlowych:

  • Bezpośrednia obsługa klientów biznesowych poprzez telefon, e-mail lub osobiście.

  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów.

  • Udzielanie informacji o produktach i usługach firmy.

  • Obsługa reklamacji i zwrotów.

  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz partnerami.

Analiza i raportowanie:

  • Monitorowanie wskaźników obsługi klienta, takich jak czas oczekiwania, wskaźnik satysfakcji. klienta i wskaźnik rozstrzygania zgłoszeń.

  • Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy.

  • Opracowywanie raportów i prezentacji dla zarządu.

  • Wdrażanie inicjatyw mających na celu poprawę jakości obsługi klienta.

Inne obowiązki:

  • Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak dział sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego.

  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz, np. podczas konferencji i targów.

  • Utrzymywanie się na bieżąco z najnowszymi trendami w zakresie obsługi klienta.

  • Poszukiwanie nowych sposobów poprawy jakości obsługi klienta.

Wymagania 

  • Wykształcenie min. średnie.

  • Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców/telemarketerów (mile widziana branża IT).

  • Bardzo dobra znajomość MS Office.

  • Znajomość systemu CRM.

  • Doskonałe umiejętności przywódcze, organizacyjne oraz wysokie zdolności komunikacyjne.

  • Zmysł analityczny, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.

  • Umiejętność zarządzania czasem.

  • Znajomość technik sprzedaży i umiejętności ich zastosowania w praktyce.

  • Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.

  • Prawo jazdy kat. B.

  • Mile widziane doświadczenie w branży IT.

Opis firmy:

Firma G DATA Software od ponad 35 lat dostarcza wysoko zaawansowane rozwiązania technologiczne w zakresie bezpieczeństwa sieciowego. Produkty G DATA są stale poddawane niezależnym testom i nagradzane za swoje osiągnięcia, dzięki temu mamy pewność, że dajemy klientom najlepsze rozwiązania w zależności od ich potrzeb.

Rozwój firmy jest dla nas niezwykle ważny, dlatego poszukujemy ambitnej, sumiennej i nastawionej na rozwój osoby na stanowisko w jednym z naszych działów w Polsce. Poznajmy się!

Aplikacje:

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Lokalizacja

Szczecinek,

Zachodniopomorskie

Dokładna lokalizacja
Zachodniopomorskie, Szczecinek
ID: 916906152

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon