- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Zarządzanie sprzedażą
- Zarządzanie sprzedażą - Zachodniopomorskie
- Zarządzanie sprzedażą - Szczecinek
Lokalizacja
Szczecinek
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zarządzanie zespołem:
Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie.
Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji.
Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej pracownikom.
Rozwijanie i wdrażanie procedur i standardów obsługi klienta.
Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole.
Realizowanie określonych celów sprzedażowych.
Osiąganie wysokiego poziomu sprzedaży oraz wysokiej sprawności odnowień licencji.
Obsługa CRM.
Obsługa klienta i partnerów handlowych:
Bezpośrednia obsługa klientów biznesowych poprzez telefon, e-mail lub osobiście.
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów.
Udzielanie informacji o produktach i usługach firmy.
Obsługa reklamacji i zwrotów.
Budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz partnerami.
Analiza i raportowanie:
Monitorowanie wskaźników obsługi klienta, takich jak czas oczekiwania, wskaźnik satysfakcji. klienta i wskaźnik rozstrzygania zgłoszeń.
Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy.
Opracowywanie raportów i prezentacji dla zarządu.
Wdrażanie inicjatyw mających na celu poprawę jakości obsługi klienta.
Inne obowiązki:
Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak dział sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego.
Reprezentowanie firmy na zewnątrz, np. podczas konferencji i targów.
Utrzymywanie się na bieżąco z najnowszymi trendami w zakresie obsługi klienta.
Poszukiwanie nowych sposobów poprawy jakości obsługi klienta.
Wymagania
Wykształcenie min. średnie.
Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców/telemarketerów (mile widziana branża IT).
Bardzo dobra znajomość MS Office.
Znajomość systemu CRM.
Doskonałe umiejętności przywódcze, organizacyjne oraz wysokie zdolności komunikacyjne.
Zmysł analityczny, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
Umiejętność zarządzania czasem.
Znajomość technik sprzedaży i umiejętności ich zastosowania w praktyce.
Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.
Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane doświadczenie w branży IT.
Opis firmy:
Firma G DATA Software od ponad 35 lat dostarcza wysoko zaawansowane rozwiązania technologiczne w zakresie bezpieczeństwa sieciowego. Produkty G DATA są stale poddawane niezależnym testom i nagradzane za swoje osiągnięcia, dzięki temu mamy pewność, że dajemy klientom najlepsze rozwiązania w zależności od ich potrzeb.
Rozwój firmy jest dla nas niezwykle ważny, dlatego poszukujemy ambitnej, sumiennej i nastawionej na rozwój osoby na stanowisko w jednym z naszych działów w Polsce. Poznajmy się!
Aplikacje:
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Szczecinek,
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?