Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Pozostałe oferty pracy
  4. Pozostałe oferty pracy - Lubelskie
  5. Pozostałe oferty pracy - Stara Wieś
Dodane 16 kwietnia 2024

Kierownik Działu Utylizacji Odpadów

Lokalizacja

Stara Wieś

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweKadra kierownicza

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o. w Łęcznej

jest jednoosobową spółką prawa handlowego, której 100% udziałowcem jest Gmina Łęczna. Spółka prowadzi działalność gospodarczą w następującym zakresie:

  • poboru, uzdatniania i rozprowadzania wody pitnej,

  • odbierania i oczyszczania ścieków komunalnych,

  • odbioru odpadów innych niż niebezpieczne od mieszkańców gmin,

  • odzysku surowców z odbieranych odpadów komunalnych,

  • prowadzenia zakładu segregacji odpadów i składowiska,

  • konserwacji i naprawy sieci wodno – kanalizacyjnych,

  • zarządzania nieruchomościami na zlecenie,

  • prowadzenia Targowiska Miejskiego.

 

Aktualnie Spółka prowadzi rekrutacje na stanowisko: Kierownik Działu Utylizacji Odpadów

 

Miejsce zatrudnienia:

Składowisko Odpadów i Oczyszczalnia PGKiM Łęczna sp. z o.o.

Stara Wieś

21-010 Łęczna

woj. lubelskie, Polska

 

Opis zadań

1) Nadzór nad zapewnieniem właściwej obsługi i funkcjonowania instalacjami przetwarzania odpadów w tym:

a) zapewnienie ciągłości prawidłowej pracy instalacji,

b) zapewnienie i nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem instalacji pod względem przepisów BHP i ppoż.,

c) nadzór nad prowadzonymi przeglądami, remontami i konserwacją nadzorowanych urządzeń,

d) ocena stanu technicznego nadzorowanych urządzeń oraz instalacji,

e) wykonywanie przeglądów oraz planowanie remontów i niezbędnych modernizacji nadzorowanych urządzeń, w tym przygotowanie wniosków i dokumentacji w zakresie Prawa zamówień publicznych,

f) odpowiedzialność za prowadzone inwestycje na nadzorowanych obiektach,

2) Nadzór nad prowadzeniem i realizacją wszystkich obowiązków formalno – prawnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa i otrzymanych decyzji i pozwoleń, wydawanych w zakresie pracy instalacji i innych obiektów nadzorowanych, występowanie o zmiany lub wydanie nowych decyzji administracyjnych,

3) Nadzór nad zgodnością przyjmowanych odpadów z informacjami zawartymi w podstawowej charakterystyce odpadów,

4) Czynny udział w kontrolach przeprowadzanych przez upoważnione instytucje oraz realizacja zarządzeń pokontrolnych.

5) Analiza wyników finansowych Działu pod kątem terminowości realizacji, optymalnego osiągnięcia zamierzonych wskaźników, racjonalnego gospodarowania materiałami, wyposażeniem technicznym i zasobami ludzkimi, prawidłowego obiegu dokumentów i informacji,

6) Nadzorowanie podległych pracowników, w tym organizacja ich pracy, rozliczanie czasu pracy, wyposażanie w niezbędne środki ochronne itp. oraz zgłaszanie zapotrzebowania w zakresie zasobów ludzkich,

7) Nadzór nad sprawozdawczością wykonywaną w Dziale Utylizacji Odpadów.

 

Niezbędne Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie,

  • posiadanie uprawnień kierownika składowiska odpadów lub uzyskanie tych uprawnień w okresie jednego roku od zatrudnienia,

  • minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z przetwarzaniem odpadów komunalnych,

  • doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem,

  • znajomość prawa w zakresie: ochrony środowiska i gospodarowania odpadami,

  • wiedza z zakresu procesów przetwarzania odpadów,

  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office,

  • w szczególności Excel),

  • umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, zdolności analityczne i organizacyjne.

 

Preferowane Wymagania

  • Wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, gospodarki odpadami itp.,

  • umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą techniczną,

  • prawo jazdy kat. B.

 

Warunki zatrudnienia

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • praca na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością podjęcia stałej współpracy,

  • możliwość otrzymania premii uznaniowej już po pierwszym miesiącu pracy,

  • fundusz świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne),

  • dofinansowanie do karty sportowej,

  • atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego,

  • gwarancja wypłaty,

  • praca w przyjaznym zespole,

  • wsparcie w procesie wdrożenia,

  • możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz

 

Dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny wraz z Klauzulami RODO

Należy przesłać na adres:

- osobiście bądź listownie na adres siedziby Spółki (tj. ul. Krasnystawska 54, 21-010 Łęczna)

- mailowo

 

Data ważności ogłoszenia 26.04.2024 r.

Spółka zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji lub jej przedłużenia bez podawania przyczyny.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Lokalizacja

Stara Wieś,

Lubelskie

Lubelskie, Stara Wieś
ID: 912200874

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon