- Strona główna
- Praca
- Pozostałe oferty pracy
- Pozostałe oferty pracy - Lubelskie
- Pozostałe oferty pracy - Stara Wieś
Kierownik Działu Utylizacji Odpadów
Lokalizacja
Stara Wieś
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o. w Łęcznej
jest jednoosobową spółką prawa handlowego, której 100% udziałowcem jest Gmina Łęczna. Spółka prowadzi działalność gospodarczą w następującym zakresie:
poboru, uzdatniania i rozprowadzania wody pitnej,
odbierania i oczyszczania ścieków komunalnych,
odbioru odpadów innych niż niebezpieczne od mieszkańców gmin,
odzysku surowców z odbieranych odpadów komunalnych,
prowadzenia zakładu segregacji odpadów i składowiska,
konserwacji i naprawy sieci wodno – kanalizacyjnych,
zarządzania nieruchomościami na zlecenie,
prowadzenia Targowiska Miejskiego.
Aktualnie Spółka prowadzi rekrutacje na stanowisko: Kierownik Działu Utylizacji Odpadów
Miejsce zatrudnienia:
Składowisko Odpadów i Oczyszczalnia PGKiM Łęczna sp. z o.o.
Stara Wieś
21-010 Łęczna
woj. lubelskie, Polska
Opis zadań
1) Nadzór nad zapewnieniem właściwej obsługi i funkcjonowania instalacjami przetwarzania odpadów w tym:
a) zapewnienie ciągłości prawidłowej pracy instalacji,
b) zapewnienie i nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem instalacji pod względem przepisów BHP i ppoż.,
c) nadzór nad prowadzonymi przeglądami, remontami i konserwacją nadzorowanych urządzeń,
d) ocena stanu technicznego nadzorowanych urządzeń oraz instalacji,
e) wykonywanie przeglądów oraz planowanie remontów i niezbędnych modernizacji nadzorowanych urządzeń, w tym przygotowanie wniosków i dokumentacji w zakresie Prawa zamówień publicznych,
f) odpowiedzialność za prowadzone inwestycje na nadzorowanych obiektach,
2) Nadzór nad prowadzeniem i realizacją wszystkich obowiązków formalno – prawnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa i otrzymanych decyzji i pozwoleń, wydawanych w zakresie pracy instalacji i innych obiektów nadzorowanych, występowanie o zmiany lub wydanie nowych decyzji administracyjnych,
3) Nadzór nad zgodnością przyjmowanych odpadów z informacjami zawartymi w podstawowej charakterystyce odpadów,
4) Czynny udział w kontrolach przeprowadzanych przez upoważnione instytucje oraz realizacja zarządzeń pokontrolnych.
5) Analiza wyników finansowych Działu pod kątem terminowości realizacji, optymalnego osiągnięcia zamierzonych wskaźników, racjonalnego gospodarowania materiałami, wyposażeniem technicznym i zasobami ludzkimi, prawidłowego obiegu dokumentów i informacji,
6) Nadzorowanie podległych pracowników, w tym organizacja ich pracy, rozliczanie czasu pracy, wyposażanie w niezbędne środki ochronne itp. oraz zgłaszanie zapotrzebowania w zakresie zasobów ludzkich,
7) Nadzór nad sprawozdawczością wykonywaną w Dziale Utylizacji Odpadów.
Niezbędne Wymagania
Wykształcenie minimum średnie,
posiadanie uprawnień kierownika składowiska odpadów lub uzyskanie tych uprawnień w okresie jednego roku od zatrudnienia,
minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z przetwarzaniem odpadów komunalnych,
doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem,
znajomość prawa w zakresie: ochrony środowiska i gospodarowania odpadami,
wiedza z zakresu procesów przetwarzania odpadów,
bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office,
w szczególności Excel),
umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, zdolności analityczne i organizacyjne.
Preferowane Wymagania
Wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, gospodarki odpadami itp.,
umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą techniczną,
prawo jazdy kat. B.
Warunki zatrudnienia
stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
praca na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością podjęcia stałej współpracy,
możliwość otrzymania premii uznaniowej już po pierwszym miesiącu pracy,
fundusz świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne),
dofinansowanie do karty sportowej,
atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego,
gwarancja wypłaty,
praca w przyjaznym zespole,
wsparcie w procesie wdrożenia,
możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz
Dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny wraz z Klauzulami RODO
Należy przesłać na adres:
- osobiście bądź listownie na adres siedziby Spółki (tj. ul. Krasnystawska 54, 21-010 Łęczna)
- mailowo
Data ważności ogłoszenia 26.04.2024 r.
Spółka zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji lub jej przedłużenia bez podawania przyczyny.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Stara Wieś,
Lubelskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?