Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Inżynieria
  4. Inżynieria - Lubelskie
  5. Inżynieria - Stara Wieś
Dodane 16 kwietnia 2024

Kierownik Oczyszczalni Ścieków

Lokalizacja

Stara Wieś

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweKadra kierownicza

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o. w Łęcznej

jest jednoosobową spółką prawa handlowego, której 100% udziałowcem jest Gmina Łęczna. Spółka prowadzi działalność gospodarczą w następującym zakresie:

  • poboru, uzdatniania i rozprowadzania wody pitnej,

  • odbierania i oczyszczania ścieków komunalnych,

  • odbioru odpadów innych niż niebezpieczne od mieszkańców gmin,

  • odzysku surowców z odbieranych odpadów komunalnych,

  • prowadzenia zakładu segregacji odpadów i składowiska,

  • konserwacji i naprawy sieci wodno – kanalizacyjnych,

  • zarządzania nieruchomościami na zlecenie,

  • prowadzenia Targowiska Miejskiego.

 

Aktualnie Spółka prowadzi rekrutacje na stanowisko: Kierownik Oczyszczalni ścieków

 

Miejsce zatrudnienia:

Składowisko Odpadów i Oczyszczalnia PGKiM Łęczna sp. z o.o. w Łęcznej

Stara Wieś

21-010 Łęczna

woj. lubelskie, Polska

 

Opis zadań

1) nadzór nad zapewnieniem właściwej obsługi i funkcjonowania oczyszczalni ścieków i innych obiektów

powierzonych przez Spółkę, w tym:

a) zapewnienie ciągłości prawidłowej pracy oczyszczalni ścieków, zgodnie z wymogami pozwolenia wodno

prawnego, jak również innych przepisów prawa,

b) nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu technologicznego oczyszczania ścieków,

c) nadzór nad prowadzonymi przeglądami, remontami i konserwacją nadzorowanych urządzeń,

d) ocena stanu technicznego nadzorowanych urządzeń oraz instalacji,

e) wykonywanie przeglądów oraz planowanie remontów i niezbędnych modernizacji nadzorowanych urządzeń, w tym przygotowanie wniosków i dokumentacji w zakresie Prawa zamówień publicznych,

f) odpowiedzialność za prowadzone inwestycje na nadzorowanych obiektach,

2) nadzór nad wykonywaniem decyzji administracyjnych, wydawanych w zakresie pracy oczyszczalni ścieków i innych obiektów nadzorowanych, występowanie o zmiany lub wydanie nowych decyzji administracyjnych oraz realizacja zarządzeń pokontrolnych organów ochrony środowiska,

3) nadzór nad sprawozdawczością wykonywaną w Dziale Oczyszczalni Ścieków,

4) nadzór nad utrzymaniem porządku na terenie Działu oczyszczalni ścieków oraz odpowiadanie za właściwy stan techniczny maszyn, sprzętów i pojazdów, znajdujących się w dyspozycji Działu,

5) nadzór nad podległymi pracownikami w zakresie realizacji prac.

 

Niezbędne Wymagania

  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku ochrona środowiska lub inżynieria środowiska o specjalności technologia wody i ścieków, wodociągi i kanalizacja lub sieci i instalacje sanitarne, urządzenia sanitarne

  • znajomość prawa w zakresie: ochrony środowiska, prawa wodnego i gospodarowania odpadami,

  • znajomość procesów oczyszczania ścieków i zasady działania urządzeń zainstalowanych na oczyszczalniach ścieków

  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z nadzorem nad procesem oczyszczania ścieków,

  • wiedza z zakresu procesów oczyszczalni ścieków w zakresie realizacji inwestycji i remontów, utrzymania i eksploatacji urządzeń,

  • znajomość technologii oczyszczania ścieków,

  • umiejętność prowadzenia badań i sporządzania sprawozdawczości z zakresu oczyszczania ścieków,

  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office, w szczególności Excel),

  • umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, zdolności analityczne i organizacyjne.

 

Preferowane Wymagania

  • znajomość prawa budowlanego oraz ustaw o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków; zamówień publicznych ,

  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym na oczyszczalni ścieków.

  • umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą techniczną,

  • doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem,

  • prawo jazdy kat. B.,

  • doświadczenie w realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących oczyszczalni ścieków.

 

Warunki zatrudnienia

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • praca na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością podjęcia stałej współpracy,

  • możliwość otrzymania premii uznaniowej już po pierwszym miesiącu pracy,

  • fundusz świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne),

  • dofinansowanie do karty sportowej,

  • atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego,

  • gwarancja wypłaty,

  • praca w przyjaznym zespole,

  • wsparcie w procesie wdrożenia,

  • możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz

 

Dokumenty aplikacyjne CV, list motywacyjny wraz z Klauzulami RODO

Należy przesłać na adres

  • osobiście bądź listownie na adres siedziby Spółki (tj. ul. Krasnystawska 54, 21-010 Łęczna)

  • mailowo

 

Data ważności ogłoszenia 26.04.2024 r.

Spółka zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji lub jej przedłużenia bez podawania przyczyny.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Lokalizacja

Stara Wieś,

Lubelskie

Lubelskie, Stara Wieś
ID: 912184554

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon