Kierownik Oczyszczalni Ścieków
Lokalizacja
Stara Wieś
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o. w Łęcznej
jest jednoosobową spółką prawa handlowego, której 100% udziałowcem jest Gmina Łęczna. Spółka prowadzi działalność gospodarczą w następującym zakresie:
poboru, uzdatniania i rozprowadzania wody pitnej,
odbierania i oczyszczania ścieków komunalnych,
odbioru odpadów innych niż niebezpieczne od mieszkańców gmin,
odzysku surowców z odbieranych odpadów komunalnych,
prowadzenia zakładu segregacji odpadów i składowiska,
konserwacji i naprawy sieci wodno – kanalizacyjnych,
zarządzania nieruchomościami na zlecenie,
prowadzenia Targowiska Miejskiego.
Aktualnie Spółka prowadzi rekrutacje na stanowisko: Kierownik Oczyszczalni ścieków
Miejsce zatrudnienia:
Składowisko Odpadów i Oczyszczalnia PGKiM Łęczna sp. z o.o. w Łęcznej
Stara Wieś
21-010 Łęczna
woj. lubelskie, Polska
Opis zadań
1) nadzór nad zapewnieniem właściwej obsługi i funkcjonowania oczyszczalni ścieków i innych obiektów
powierzonych przez Spółkę, w tym:
a) zapewnienie ciągłości prawidłowej pracy oczyszczalni ścieków, zgodnie z wymogami pozwolenia wodno
prawnego, jak również innych przepisów prawa,
b) nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu technologicznego oczyszczania ścieków,
c) nadzór nad prowadzonymi przeglądami, remontami i konserwacją nadzorowanych urządzeń,
d) ocena stanu technicznego nadzorowanych urządzeń oraz instalacji,
e) wykonywanie przeglądów oraz planowanie remontów i niezbędnych modernizacji nadzorowanych urządzeń, w tym przygotowanie wniosków i dokumentacji w zakresie Prawa zamówień publicznych,
f) odpowiedzialność za prowadzone inwestycje na nadzorowanych obiektach,
2) nadzór nad wykonywaniem decyzji administracyjnych, wydawanych w zakresie pracy oczyszczalni ścieków i innych obiektów nadzorowanych, występowanie o zmiany lub wydanie nowych decyzji administracyjnych oraz realizacja zarządzeń pokontrolnych organów ochrony środowiska,
3) nadzór nad sprawozdawczością wykonywaną w Dziale Oczyszczalni Ścieków,
4) nadzór nad utrzymaniem porządku na terenie Działu oczyszczalni ścieków oraz odpowiadanie za właściwy stan techniczny maszyn, sprzętów i pojazdów, znajdujących się w dyspozycji Działu,
5) nadzór nad podległymi pracownikami w zakresie realizacji prac.
Niezbędne Wymagania
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku ochrona środowiska lub inżynieria środowiska o specjalności technologia wody i ścieków, wodociągi i kanalizacja lub sieci i instalacje sanitarne, urządzenia sanitarne
znajomość prawa w zakresie: ochrony środowiska, prawa wodnego i gospodarowania odpadami,
znajomość procesów oczyszczania ścieków i zasady działania urządzeń zainstalowanych na oczyszczalniach ścieków
minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z nadzorem nad procesem oczyszczania ścieków,
wiedza z zakresu procesów oczyszczalni ścieków w zakresie realizacji inwestycji i remontów, utrzymania i eksploatacji urządzeń,
znajomość technologii oczyszczania ścieków,
umiejętność prowadzenia badań i sporządzania sprawozdawczości z zakresu oczyszczania ścieków,
bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office, w szczególności Excel),
umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, zdolności analityczne i organizacyjne.
Preferowane Wymagania
znajomość prawa budowlanego oraz ustaw o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków; zamówień publicznych ,
minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym na oczyszczalni ścieków.
umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą techniczną,
doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem,
prawo jazdy kat. B.,
doświadczenie w realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących oczyszczalni ścieków.
Warunki zatrudnienia
stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
praca na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością podjęcia stałej współpracy,
możliwość otrzymania premii uznaniowej już po pierwszym miesiącu pracy,
fundusz świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne),
dofinansowanie do karty sportowej,
atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego,
gwarancja wypłaty,
praca w przyjaznym zespole,
wsparcie w procesie wdrożenia,
możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz
Dokumenty aplikacyjne CV, list motywacyjny wraz z Klauzulami RODO
Należy przesłać na adres
osobiście bądź listownie na adres siedziby Spółki (tj. ul. Krasnystawska 54, 21-010 Łęczna)
mailowo
Data ważności ogłoszenia 26.04.2024 r.
Spółka zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji lub jej przedłużenia bez podawania przyczyny.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Stara Wieś,
Lubelskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?