- Strona główna
- Praca
- Hotelarstwo
- Obsługa hotelowa
- Obsługa hotelowa - Małopolskie
- Obsługa hotelowa - Kraków
- Obsługa hotelowa - Stare Miasto
Wynagrodzenie
10 000 - 12 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Boutique 14 Hotel to nowy 5* luksusowy hotel zlokalizowany przy Rynku Głównym w Krakowie. Planowane otwarcie to lipiec 2024 r.
W kamienicy na parterze goście będą mogli korzystać z kawiarni czy też restauracji hotelowej. W podziemiach obiektu zlokalizowane będzie małe SPA oraz winiarnia zapewniająca niezwykłe doznania smakowe. Hotel będzie posiadał 13 pokoi w tym 100 metrowy apartament prezydencki z widokiem na ul. Grodzką.
Twój zakres obowiązków
kierowanie pracą recepcji oraz służby pięter, tak aby Pracownicy posiadali wiedzę, niezbędne kompetencje i umiejętności, byli zaangażowani, wykonywali swoje obowiązki zgodnie z najwyższymi standardami obsługi hotelu 5*
zapewnienie poprawnego obiegu dokumentów związanych z rozliczeniami finansowymi recepcji i służby pięter
zarządzanie rezerwacjami w hotelowym PMS
szkolenie, motywowanie i zarządzanie zespołem Recepcjonistów, Portierów i Pokojowych
uczestniczenie w procesie ustalania cen wraz z Revenue Managerem
monitorowanie i analiza działań konkurencji
wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą Gości hotelowych
rozliczanie pobytów oraz sporządzanie dokumentów sprzedaży i raportów
współpraca z działem księgowości, bieżąca kontrola wystawianych faktur
dopilnowanie aktualizacji i prawidłowości wszelkiej dokumentacji w dziale recepcji i rezerwacji
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
przygotowywanie harmonogramu pracy recepcji, kontrola czasu pracy i dokumentów w tym obszarze
budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy z innymi działami hotelu
dbałość o jak najlepszy wizerunek hotelu i sieci.
Planowanie, koordynacja i nadzór pracy personelu sprzątającego
Kontrola i optymalizacja wykorzystania środków czystości i materiałów eksploatacyjnych
Monitorowanie współpracy z pralnią hotelową i innymi kontrahentami współpracującymi ze Służbą Pięter
Nasze wymagania
doświadczenie zawodowe w hotelarstwie i bezpośredniej obsłudze Gościa na podobnym stanowisku min. 3 lata
umiejętność budowania i motywowania zespołu
biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
łatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwartość na gościa oraz jego potrzeby
wykonywanie powierzonych zadań w sposób dokładny, sumienny i rzetelny
samodzielność, inicjatywa oraz doskonała organizacja pracy
praktyczna znajomość systemu rezerwacyjnego Profitroom mile widziana
Mile widziane
znajomość narzędzi revenue managmentu i systemów RMS
doświadczenie w pracy w hotelu min 4*
To oferujemy
wsparcie podczas wdrożenia w obowiązki,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej,
Możliwość budowania zespołu nowego luksusowego hotelu w Krakowie
Dołacz do nas już teraz i stań się częścią historii nowego luksusowego obiektu hotelowego.
Hotel Support sp. z o.o. jest operatorem hotelowym odpowiedzialnym za proces preopeningu oraz zarządzanie obiektem.
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?