Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Hotelarstwo
  4. Obsługa hotelowa
  5. Obsługa hotelowa - Małopolskie
  6. Obsługa hotelowa - Kraków
  7. Obsługa hotelowa - Stare Miasto
Dodane 01 maja 2024

Kierownik Recepcji i Służby Pięter Hotel Boutique14 5* Kraków

Wynagrodzenie

10 000 - 12 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Kraków, Stare Miasto

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy, Praca hybrydowaKadra kierownicza

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Boutique 14 Hotel to nowy 5* luksusowy hotel zlokalizowany przy Rynku Głównym w Krakowie. Planowane otwarcie to lipiec 2024 r.

W kamienicy na parterze goście będą mogli korzystać z kawiarni czy też restauracji hotelowej. W podziemiach obiektu zlokalizowane będzie małe SPA oraz winiarnia zapewniająca niezwykłe doznania smakowe. Hotel będzie posiadał 13 pokoi w tym 100 metrowy apartament prezydencki z widokiem na ul. Grodzką.

Twój zakres obowiązków

  • kierowanie pracą recepcji oraz służby pięter, tak aby Pracownicy posiadali wiedzę, niezbędne kompetencje i umiejętności, byli zaangażowani, wykonywali swoje obowiązki zgodnie z najwyższymi standardami obsługi hotelu 5*

  • zapewnienie poprawnego obiegu dokumentów związanych z rozliczeniami finansowymi recepcji i służby pięter

  • zarządzanie rezerwacjami w hotelowym PMS

  • szkolenie, motywowanie i zarządzanie zespołem Recepcjonistów, Portierów i Pokojowych

  • uczestniczenie w procesie ustalania cen wraz z Revenue Managerem

  • monitorowanie i analiza działań konkurencji

  • wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą Gości hotelowych

  • rozliczanie pobytów oraz sporządzanie dokumentów sprzedaży i raportów

  • współpraca z działem księgowości, bieżąca kontrola wystawianych faktur

  • dopilnowanie aktualizacji i prawidłowości wszelkiej dokumentacji w dziale recepcji i rezerwacji

  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji

  • przygotowywanie harmonogramu pracy recepcji, kontrola czasu pracy i dokumentów w tym obszarze

  • budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy z innymi działami hotelu

  • dbałość o jak najlepszy wizerunek hotelu i sieci.

  • Planowanie, koordynacja i nadzór pracy personelu sprzątającego

  • Kontrola i optymalizacja wykorzystania środków czystości i materiałów eksploatacyjnych

  • Monitorowanie współpracy z pralnią hotelową i innymi kontrahentami współpracującymi ze Służbą Pięter

Nasze wymagania

  • doświadczenie zawodowe w hotelarstwie i bezpośredniej obsłudze Gościa na podobnym stanowisku min. 3 lata

  • umiejętność budowania i motywowania zespołu

  • biegła znajomość języka polskiego i angielskiego

  • wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwartość na gościa oraz jego potrzeby

  • wykonywanie powierzonych zadań w sposób dokładny, sumienny i rzetelny

  • samodzielność, inicjatywa oraz doskonała organizacja pracy

  • praktyczna znajomość systemu rezerwacyjnego Profitroom mile widziana

Mile widziane

  • znajomość narzędzi revenue managmentu i systemów RMS

  • doświadczenie w pracy w hotelu min 4*

To oferujemy

  • wsparcie podczas wdrożenia w obowiązki,

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej,

  • Możliwość budowania zespołu nowego luksusowego hotelu w Krakowie

    Dołacz do nas już teraz i stań się częścią historii nowego luksusowego obiektu hotelowego.

    Hotel Support sp. z o.o. jest operatorem hotelowym odpowiedzialnym za proces preopeningu oraz zarządzanie obiektem.

    Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Lokalizacja

Kraków, Stare Miasto

Małopolskie

Dokładna lokalizacja
Małopolskie, Kraków, Stare Miasto
ID: 914170994

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon