Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Sprzedaż
  4. Zarządzanie sprzedażą
  5. Zarządzanie sprzedażą - Śląskie
  6. Zarządzanie sprzedażą - Sosnowiec
Dodane 11 kwietnia 2024

Kierownik Sklepu Firmowego Kłos Sosnowiec

Lokalizacja

Sosnowiec

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Specjalne wymagania: Książeczka sanepidowskaOdpowiednie doświadczenie zawodoweSystem wynagrodzeń: Podstawa + prowizjaKadra kierownicza

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

OPIS

Piekarnia-Ciastkarnia „KŁOS” to jedna z największych i najprężniej rozwijających się nowoczesnych piekarni w województwie śląskim. KŁOS jest firmą rzemieślniczą o charakterze rodzinnym, która nieprzerwanie od 1990 roku tworzy markę, dbając o najwyższą JAKOŚĆ produktów (pieczywa, ciast, deserów, lodów oraz wyrobów garmażeryjnych) oraz działający w oparciu o wysokie standardy LUDZIE, których wspólnym celem jest dbanie o zadowolenie Klientów.

Tworzymy biznes, który wyróżnia połączenie wieloletniej tradycji rzemieślniczej, nowoczesności oraz rodzinnej atmosfery.

Cały czas się rozwijamy, dlatego zapraszamy Cię do współpracy.

Zapraszamy na naszą stronę www.piekarniaklos.pl, gdzie znajdą Państwo więcej informacji o naszej firmie.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

KIEROWNIK / KIEROWNICZKA SKLEPU FIRMOWEGO

Miejsce pracy: Piekarnia Ciastkarnia KŁOS, Sosnowiec

Etat: Pełny

Praca na 3 zmiany:

·        I zmiana 5.00-13.00

·        II zmiana 13.00-21:00 (min. 2 zmiany popołudniowe w miesiącu)

·        III zmiana - między zmiana np. 10:00-18:00 (jedna zmiana w miesiącu)

Co będziesz robić?

·        zapewniać najwyższą jakości standardów obsługi Klienta, czystości oraz przestrzegania procedur firmowych,

·        tworzyć przyjazną i gościnną atmosferę nastawioną pozytywnie na Klienta,

·        budować zespół pracowników,

·        szkolić swój zespół i rozwijać w nim pasję do sprzedaży,

·        nadzorować realizację planu sprzedaży i motywować pracowników do osiągania wyznaczonych celów,

·        zarządzać swoim zespołem poprzez bieżące wyznaczanie i rozliczanie zadań,

·        dążyć do utrzymania  poprawnej struktury pracowników oraz prowadzić politykę kadrową (urlopy, grafiki pracy),

·        wdrażać akcje promocyjne i zapewniać powodzenie sprzedaży nowych produktów,

·        zapewniać dostępności towaru poprzez przygotowanie optymalnych zamówień asortymentu oraz surowców do produkcji z uwzględnieniem cyklów dostaw oraz terminów przydatności do spożycia ( FIFO),

·        rozliczać produkcję własną piekarni.

Ponadto razem z nami będziesz:

·        uczyć się,

·        współtworzyć zgrany Zespół,

·        z chęcią przychodzić do pracy.

Aby móc z nami pracować, powinieneś/powinnaś:

·        mieć minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem w sklepie piekarniczym, lokalu gastronomicznym lub innym,

·        umieć obsługiwać komputer, urządzenia mobilne i skrzynkę pocztową,

·        znać arkusz kalkulacyjny MS Excel oraz edytor tekstów MS Word

·        umiejętnie się komunikować i budować dobre relacje z zespołem,

·        posiadać zdolności managerskie w zarządzaniu zespołem (motywowanie, organizowanie, wyznaczanie celów, egzekwowanie),

·        bardzo dobrze organizować pracę własną oraz swojego zespołu,

·        umieć samodzielnie podejmować decyzje i rozwiązywać problemy,

·        być dyspozycyjnym/ą również w niedziele i święta,

·        posiadać aktualną książeczka sanitarno-epidemiologiczna lub chęć do jej wyrobienia.

Pochwal się, jeśli masz:

·        znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem sklepem z modułem produkcyjnym i sprzedażą detaliczną,

·        wykształcenie min. średnie

Z naszej strony oferujemy atrakcyjną ofertę w postaci pakietu świadczeń płacowych i pozapłacowych:

·        wynagrodzenie zasadnicze,

·        system premiowy,

·        stabilne zatrudnienie,

·        liczne benefity: ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, 25% zniżki na zakupy w firmowych piekarniach i sklepach do wysokości przyznanego limitu,

·        szkolenia,

·        mentoring – wsparcie kierownika oraz doświadczonych pracowników,

·        integracja pracownicza (spotkania, wyjazdy w czasie których budujemy relacje i zaufanie do siebie),

·        możliwość zgłaszania pomysłów i sugestii.

Jeśli to brzmi dla Ciebie interesująco, wyślij do nas swoje zgłoszenie bezpośrednio przez OLX – po prostu kliknij APLIKUJ, a my skontaktujemy się z Tobą.

Prosimy nie zapomnij dopisać klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Aplikuj

Lokalizacja

Sosnowiec,

Śląskie

Śląskie, Sosnowiec
ID: 911163128

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon