- Strona główna
- Praca
- Hotelarstwo
- Zarządzanie hotelem
- Zarządzanie hotelem - Mazowieckie
- Zarządzanie hotelem - Warszawa
- Zarządzanie hotelem - Wola
Lokalizacja
Warszawa, Wola
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków:
• codzienny nadzór nad procesem sprzątania pokoi i części wspólnych,
• kontrola stanu pokoi, wyposażenia pokoi i magazynów służbowych,
• przewidywanie oczekiwań i reagowanie na bieżące potrzeby oraz życzenia gości,
• kontrola jakości oraz koordynacja i wspieranie zespołu,
• szkolenie i wdrażanie pracowników,
• dbałość o wysoką jakość świadczonych usługi i utrzymanie standardów marki Royal Tulip,
• dokonywanie inwentaryzacji bieżących i okresowych,
• ścisła współpraca z Kierownikiem HK oraz pozostałymi działami.
Nasze oczekiwania:
• pasja i predyspozycje do pracy w branży hotelowej,
• mile widziana znajomość programu operacyjnego Opera,
• minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w 4 lub 5 hotelu sieciowym,
• umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników,
• nienaganna prezencja, wysoka kultura osobista,
• dyspozycyjność – gotowość do pracy zmianowej,
• sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Oferujemy:
stałe zatrudnienie w oparciu umowę o pracę, umowę zlecenie (według preferencji)
premie, system prowizyjny
ceny specjalne w hotelach sieci na całym świecie
obiady pracownicze w kantynie, kawa, herbata
prywatna opiekę medyczną oraz dofinansowanie zajęć sportowych
przyjazną atmosferę pracy opartą na wartościach i wzajemnym szacunku
akcje angażujące pracowników, integrujące zespół (Dzień Szalonego Uniformu, Świętowanie Urodzin, imprezy i wydarzenia integracyjne),
możliwości rozwoju w strukturach oraz zdobycie doświadczenia w innych działach,
ciągłe podnoszenia kwalifikacji zawodowych bez względu na staż pracy
służbowy uniform
Lokalizacja
Warszawa, Wola
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?