Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Sprzedaż
  4. Doradca klienta, sprzedawca
  5. Doradca klienta, sprzedawca - Śląskie
  6. Doradca klienta, sprzedawca - Rybnik
Dodane 24 maja 2024

Konsultant/ka ds. obsługi klienta AGD

Wynagrodzenie

5 950 - 6 750 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Rybnik

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeSystem wynagrodzeń: Podstawa + prowizjaDyspozycyjność: Praca zmianowaSamochód służbowy: NieMiejsce pracy: Praca zdalnaRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

Lokalizacja: cała Polska- praca zdalna

U nas otrzymasz:

  • Wynagrodzenie w wysokości 5950 zł brutto  (umowa o pracę)  + premię (do 800 zł brutto).

  • Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.

  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.

  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

  • Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!

Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy  się z  bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach.  Odbieramy połączenia i obsługujemy klientów, udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.

Wyróżniają Cię:

  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.

  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 08:00 - 18:00.

  • Biegła znajomość języka słowackiego  (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.

  • Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów i komunikacji w zespole.

  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!

Proces rekrutacji:

1. Test Harver > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online.

Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (Harver) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.

O nas  

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (TranscomPoland) i Instagramie (transcom.poland).

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Rybnik,

Śląskie

Śląskie, Rybnik
ID: 916430190

Darmowa aplikacja na Twój telefon