Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Pomorskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Gdańsk
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Wrzeszcz
Dodane 30 kwietnia 2024

Konsultant/ka ds. obsługi klienta w j. polskim i ukraińskim

Wynagrodzenie

4 800 - 5 300 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Gdańsk, Wrzeszcz

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Elastyczny czas pracy, Praca zmianowa, Praca w weekendyMiejsce pracy: W siedzibie firmyRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

Lokalizacja: Gdańsk, Al. Grunwaldzka 50

Szkolenie rusza już 06.05.2024 r.

U nas otrzymasz:

  • Wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 500 zł brutto).

  • Szkolenie wdrażające w j. polskim (7 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.

  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.

  • Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

  • Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb (pracujemy od poniedziałku do niedzieli, w przedziale godz. 7:00 - 23:00)

  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

  • Konsultacje 

  • Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!

Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy  się z  bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach,  odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, problemów z zasięgiem, szczegółów oferty. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.

Wyróżniają Cię:

  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.

  • Podstawowa umiejętność obsługi  systemu  Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń mobilnych.

  • Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego (min. C1) i polskiego (min. C1) w mowie i piśmie -  niezbędna do obsługi klientów i systemów.

  • Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!

Proces rekrutacji:

1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online

Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (Test Harver) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.

O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (TranscomPoland) i Instagramie (transcom.poland).

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Gdańsk, Wrzeszcz

Pomorskie

Pomorskie, Gdańsk, Wrzeszcz
ID: 910540293

Darmowa aplikacja na Twój telefon