- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Śląskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Ruda Śląska
Lokalizacja
Ruda Śląska
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jeśli szukasz rozwoju, ambitnej pracy w rozwijającej się firmie oraz stabilnego zatrudnienia - zgłoś swoją kandydaturę!
KONSULTANT/KA OBSŁUGI ZDALNEJ I TELEFONICZNEJ
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
kompleksowa obsługa Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami,
obsługa połączeń przychodzących i wychodzących,
obsługa pozostałych kanałów kontaktu z klientem (e-mail, chat),
generowanie leadów tj. szans sprzedaży i przekazywanie ich do działów handlowych,
identyfikowanie oczekiwań i potrzeb Klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenie średniego
dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,
komunikatywności oraz łatwości nawiązywania kontaktów,
umiejętności radzenia sobie ze stresem,
nastawienia na osiągnięcie celów i realizacji zadań,
zdolności szybkiego reagowania na potrzeby Klienta
umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/zdalnej obsłudze klienta.
Co oferujemy:
pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się organizacji będącej liderem na rynkach motoryzacyjnych w województwie śląskim,
konkurencyjny system wynagrodzeń – podstawa plus premia uzależniona od wyników pracy i osiąganych celów,
liczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży oraz produktów,
możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
kartę sportową oraz możliwość ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Ruda Śląska,
Śląskie