- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Śląskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Katowice
- Call center, konsultant telefoniczny - Giszowiec
Lokalizacja
Katowice, Giszowiec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Przedsiębiorstwo Euro-Kas SA z siedzibą w Katowicach od ponad 30 lat oferuje klientom najwyższej jakości doradztwo w zakupie samochodów nowych i używanych oraz profesjonalny serwis w ramach dealerstwa marek Volvo, Kia i SsangYong a od niedawna również w zakresie rowerów, skuterów i innych pojazdów elektrycznych w ramach salonu marki Eurokas SPORT.
Aktualnie poszerzamy zespół naszych współpracowników. Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Konsultant / Konsultantka Infolinii Obsługowej w Dziale Contact Center
Miejsce pracy: Gliwice
Opis stanowiska:
Aktywna sprzedaż telefoniczna usług oferowanych przez firmę
Odbieranie telefonów i przekierowywanie do właściwych działów
Realizacja celów sprzedażowych, jakościowych tak indywidualnych, jak i zespołowych
Budowanie relacji sprzedażowych z obecnymi oraz nowymi Klientami
Wymagania:
1-2 lata doświadczenia w call center (ruch wychodzący i przychodzący)
Miałeś/aś styczność z przygotowanymi bazami leadów (hot and cold)
Sprawnie posługujesz się komputerem oraz narzędziami towarzyszącymi telefonicznej obsłudze klienta
Jesteś osobą otwartą i komunikatywną
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Narzędzia potrzebne do pracy
Pracę w młodym zespole Contact Center
Prosimy o przesyłanie zgłoszeń zawierających zgodę na przetwarzanie danych. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Lokalizacja
Katowice, Giszowiec
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?