- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Zachodniopomorskie
- Wsparcie techniczne - Szczecin
- Wsparcie techniczne - Centrum
Konsultant pierwszej/drugiej linii wsparcia IT w OutPro
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma zajmującą się obsługa informatyczną na terenie województwa Zachodniopomorskiego poszukuje osoby na stanowisko: Konsultant pierwszej lini wsparcia IT.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m. in. za:
• Realizację stałego wsparcia technicznego dla naszych klientów: przyjmowanie zgłoszeń, rejestracja i rozwiązywanie problemów technicznych,
• Instalacje systemów komputerowych, oprogramowania, urządzeń sieciowych oraz innych produktów.
• Administracja sieciami i systemami IT
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych rodziny Windows,
• Doskonała znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego,
• Znajomość protokołu TCP/IP
• Umiejętność diagnozowania usterek,
• Bardzo dobra organizacja pracy,
• Samodzielność, komunikatywność,
• Rzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań,
• Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
Mile widziane:
• Podstawowa znajomość produktów serwerowych Microsoft Windows Server
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Doświadczenie w administrowaniu Office 365
• Posiadanie certyfikatów i szkoleń technicznych
• Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego i udział w ciekawych szkoleniach
- przyjazną atmosferę pracy
- pracę w ciekawych, międzynarodowych projektach
- atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanej wiedzy
- praca hybrydowa 3/2
Prosimy o przesłanie CV wraz klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych.
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?