Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Śląskie
  6. Administracja, prace biurowe - Chorzów
Dodane 16 kwietnia 2024

Koordynator ds. kadr i płac

Lokalizacja

Chorzów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Grupa AMB to prężnie rozwijająca się grupa kapitałowa skupiająca spółki z różnych sektorów m.in. gastronomii, handlu czy motoryzacji. W prowadzeniu biznesu zawsze dążymy do profesjonalizmu i spełnienia wygórowanych oczekiwań naszych klientów. W związku z dynamicznym rozwojem Grupy poszukujemy osoby na stanowisko:

SPECJALISTA DS. KADR

do głównych obowiązków będzie należeć m.in.

  • prowadzenie kompletnych akt osobowych pracowników,

  • przygotowanie dokumentów nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, aneksów do umów,

  • planowanie kalendarza pracowniczego: urlopy wypoczynkowe, macierzyńskie, zwolnienia chorobowe,

  • dokumentacja dot. przebiegu zatrudnienia,

  • prowadzenie rejestru i monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,

  • przygotowanie kompleksowej dokumentacji pracowników,

  • analiza sytuacji firmy oraz wykonanie regulaminów: pracy, BHP

  • sporządzenie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło

  • obsługa umów cudzoziemców

  • wstępne przygotowanie listy płac: z umów o pracę i umów cywilnoprawnych dla różnych systemów wynagrodzeń

  • miesięczne deklaracje rozliczeniowe oraz imienne raporty do ZUS,

  • wykonanie całorocznego i miesięcznego obliczenia podatku (PIT-11, PIT-4R),

  • naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop,

  • przygotowanie świadectw pracy,

  • druki ZUS IMIR

  • prowadzenie wymaganej sprawozdawczości dla Urzędu Skarbowego, Głównego Urzędu Statystycznego oraz PFRON,

  • naliczanie wynagrodzeń

  • sporządzanie deklaracji ZUS DRA

  • przygotowywanie raportów

  • wykonywanie innych poleceń wyżej nie wymienionych zgodnych ze stanowiskiem pracy

Wymagane min. 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac.

  • wykształcenie wyższe,

  • Znajomość programu Płatnik i Comarch Optima

  • znajomość przepisów i umiejętność pracy na ich podstawie

  • znajomość przepisów dot. zatrudniania cudzoziemców

  • wysoka kultura osobista oraz nienaganna prezencja

  • umiejętność pracy zespołowej i poczucie wspólnego celu, 

  • doskonała umiejętność organizacji pracy własnej oraz koordynacji kilku spraw jednocześnie,

Oferujemy ciekawą pracę w dynamicznej, stale rozwijającej się grupie kapitałowej o różnorodnej branży.

Wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie w oparciu o posiadane doświadczenie i umiejętności.

Aplikuj

Lokalizacja

Chorzów,

Śląskie

Śląskie, Chorzów
ID: 912136698

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon