- Strona główna
- Praca
- Hotelarstwo
- Obsługa hotelowa
- Obsługa hotelowa - Pomorskie
- Obsługa hotelowa - Gdańsk
- Obsługa hotelowa - Przymorze Małe
Lokalizacja
Gdańsk, Przymorze Małe
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Grupa Dobry Hotel jest polską Grupą hotelową działającą na rynku od 2004 roku. Specjalizujemy się w zarządzaniu obiektami hotelarskimi i gastronomicznymi. Obecnie zarządzamy 21 obiektami, które są zlokalizowane w Trójmieście, w Poznaniu, w Warszawie, we Wrocławiu, w Krakowie i w Zakopanem, w Jastarni, w Mikołajkach. Niedługo pod naszymi skrzydłami znajdą się kolejne!
Współpracujemy z 3 markami międzynarodowymi – Marriott International, Hyatt, Wyndham Hotels & Resorts.
Nasza grupa stale rośnie. Zatrudniamy około 1100 pracowników i pasjonatów hotelarstwa. Wiemy, że będzie nas jeszcze więcej.
Sprawdź nas w strefie pracodawcy i nasze pozostałe oferty pracy w całej Polsce!
Stanowisko: Koordynator ds. konferencji i bankietów
Miasto: Gdańsk, Przymorze
Etat: Cały Etat
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Oferujemy:
pełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązki
możliwość rozwoju zawodowego w obszarze Grupy Dobry Hotel
pakiet benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna)
możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
zniżki na usługi hotelowe i gastronomiczne w ramach Grupy Dobry Hotel
wewnętrzne programy bonusowe („rekomenduj i zarabiaj” oraz „pracownik kwartału”)
możliwość skorzystania z atrakcyjnych zniżek na studia w WSB Merito
vouchery okazjonalne
premie jubileuszowe
Obowiązki:
realizowanie planów sprzedażowych hotelu/budżetu przychodowego w segmentach MICE oraz korpo.;
tworzenie ofert handlowych w oparciu o potrzeby/zapytania klienta MICE spływające do hotelu, przygotowywanie ofert i umów konferencyjnych, bankietowych i hotelowych, planowanie, organizowanie, nadzorowanie i rozliczanie imprez: konferencje, bankiety, szkolenia, grupy biznesowe, imprezy rodzinne etc.;
utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami;
monitorowanie lokalnego rynku eventów;
ścisła współpraca z innymi działami w hotelu;
współpraca z Key Account Managerami sieci Dobry Hotel;
Obsługa odbywających się w hotelu imprez/eventów/szkoleń itd. Kontakt z Gościem, pomoc, koordynacja, rozliczanie;
inne zadania zlecone przez Dyrektora Sprzedaży i Dyrektora hotelu
Wymagamy:
doświadczenie w sprzedaży usług hotelarskich lub dziale MICE;
wysokie zdolności negocjacyjne i interpersonalne;
bardzo dobra organizacja pracy;
znajomość języka angielskiego;
umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych;
komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność;
wysoka kultura osobista.
Dołącz do naszego zespołu i buduj z nami to niezwykłe miejsce!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Gdańsk, Przymorze Małe
Pomorskie