- Strona główna
- Praca
- Hotelarstwo
- Obsługa hotelowa
- Obsługa hotelowa - Zachodniopomorskie
- Obsługa hotelowa - Ustronie Morskie
Koordynator Housekeepingu - Ustronie Morskie
Lokalizacja
Ustronie Morskie
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Holiday Park & Resort aktualnie poszukuje osoby, która zajmie się koordynacją serwisu sprzątającego na terenie resortu w Ustroniu Morskim.
Zakres obowiązków:
Koordynowanie pracą podległego zespołu, planowanie i rozliczenie czasu pracy,
Kontrola jakości i terminowości świadczonych usług,
Monitorowanie dostępności zapasów środków czystości, składanie zamówień,
Szkolenie podległych personelu sprzątającego wg. określonych standardów,
Prowadzenie magazynów z pościelą i środkami czystości,
Odpowiedzialność za tereny zewnętrzne.
Oczekiwania:
Umiejętność planowania czasu pracy zespołu,
Umiejętność wyznaczania priorytetów i doskonała organizacja pracy własnej i zespołu,
Zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
Nastawienie na stałą współpracę w Grupie 30 spółek o ugruntowanej pozycji na rynku,
Zatrudnienie w oparciu o elastyczne formy w zależności od preferencji,
Bezpłatne zakwaterowanie na terenie resortu lub w jego bezpośredniej okolicy,
Możliwość indywidualnego rozwoju zawodowego w dynamicznie rosnącej firmie.
Lokalizacja
Ustronie Morskie,
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?