- Strona główna
- Praca
- Hotelarstwo
- Zarządzanie hotelem
- Zarządzanie hotelem - Małopolskie
- Zarządzanie hotelem - Jaroszowice
Wynagrodzenie
3 000 - 5 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Jaroszowice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Młyn Jacka Hotel & SPA (4 gwiazdki)
Zaprasza osoby chętne do pracy na stanowisku koordynatora konferencji i bankietów. Poszukujemy osób z doświadczeniem z sektora HoReCa oraz wszystkich, którzy pragną rozpocząć swoją karierę zawodową od pracy w wyjątkowym miejscu. Gwarantujemy wsparcie w zakresie rozwoju, niezbędne szkolenia, a także profesjonalne podejście menadżerskie.
Zakres obowiązków
Kompleksowa obsługa gościa konferencyjnego na terenie hotelu.
Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz działem gastronomii.
Współplanowanie oraz realizacja agend programowych dla grup.
Budowanie relacji z klientami biznesowymi.
Asysta w bieżących sprawach związanych z obsługą klienta biznesowego.
Dbanie o nienaganny wizerunek hotelu.
Wymagania
Mile widziane doświadczenie w branży HoReCa.
Umiejętność nawiązywania relacji z klientami.
Dobra organizacja pracy.
Wysoka kultura osobista.
Dbałość o czystość i higienę w miejscu pracy.
Miła aparycja świadcząca o zaangażowaniu we własne stanowisko pracy.
Mile widziana umiejętność posługiwania się językiem angielskim.
Pozytywna energia i zaangażowania.
Oferujemy
Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenia.
Pracę w młodym i dynamiczym zespole.
Prestiżowe miejsce pracy - Młyn Jacka Hotel & SPA 4*
Elastyczne godziny pracy.
Profesjonalne szkolenia zawodowe.
Odzież służbowa.
Możliwość rozwoju.
Lokalizacja
Jaroszowice,
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?