Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. HR
  4. Rekrutacja
  5. Rekrutacja - Podkarpackie
  6. Rekrutacja - Rzeszów
Dodane 25 kwietnia 2024

Koordynator pracowników tymczasowych z językiem ukraińskim

Wynagrodzenie

5 500 - 7 500 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Rzeszów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodowePracownicy z Ukrainy: 🇺🇦 Запрошуємо людей з України (Zapraszamy pracowników z Ukrainy)

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Agencja pracy z ugruntowaną pozycją na rynku polskim i zagranicznym w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje na swoje projekty doświadczonego koordynatora pracowników tymczasowych.

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym,

- atrakcyjne wynagrodzenie z premią zależną od wyników,

- pracę w przyjaznym środowisku,

- niezbędne narzędzia do pracy,

- możliwość rozwoju osobistego i podwyższania kwalifikacji.

Nasze wymagania:

Warunki konieczne:

- znajomość języka ukraińskiego (poziom Native) oraz polskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację,

- znajomość pakietu MS Office,

- czynne prawo jazdy kategorii B,

- umiejętność zarządzania podległymi zespołami pracowników tymczasowych,

- samodzielność oraz dążenie do realizacji celów,

- odporność na stres oraz dyspozycyjność,

- umiejętność organizacji czasu pracy.

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Zakres obowiązków:

- koordynacja oraz nadzór nad pracownikami na podległych projektach,

- wprowadzanie, pomoc w aklimatyzacji oraz wsparcie nowych pracowników,

- pomoc pracownikom w sytuacjach awaryjnych,

- proste prace administracyjne,

- poszukiwanie kwater pracowniczych,

- zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami, a Klientem oraz Biurem,

- współpraca z innymi działami Biura.

Aplikuj

Lokalizacja

Rzeszów,

Podkarpackie

Podkarpackie, Rzeszów
ID: 791953626

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon