- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Świętokrzyskie
- Administracja, prace biurowe - Piekoszów
Manager ds. koordynacji i planowania
Lokalizacja
Piekoszów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma Solar Studio Sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisko Asystent/Asystentka Prezesa Zarządu
Opis stanowiska:
• wykonywanie prac administracyjnych dla spółek należących do prezesa,
• dbanie o sprawne funkcjonowanie projektów realizowanych przez prezesa,
• nadzór i koordynacja prac związanych z prowadzonymi projektami,
• pomoc merytoryczna dla prezesa, przygotowywanie analiz, zestawień, dokumentacji, umów
• redagowanie pism/umów związanych z pracą biura/zarządu,
• utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, dostawcami, klientami, urzędami w sprawach administracyjnych,
• prowadzenie archiwizacji dokumentacji w formie elektronicznej oraz fizycznej
• tworzenie wraz z przełożonym procedur funkcjonujących w różnych działach firmy i ich wdrażanie,
• kontrola funkcjonowania procedur wdrożonych w różnych działach firmy,
• raportowanie funkcjonowania wprowadzonych procedur w firmie przełożonemu, ocena ich efektywności,
• usprawnienie wraz z przełożonym procedur i procesów organizacyjnych w działach firmy,
• doradztwo w zakresie stosowania nowo wprowadzonych i obowiązujących procedur
Wymagania:
• dyspozycyjność,
• prawo jazdy kategorii B,
• bardzo dobre umiejętności planowania, organizacji pracy,
• biegła obsługa komputera oraz sprzętów i programów biurowych (w tym pakiet Office)
• dobra organizacja i wielozadaniowość potrzebne do różnorodnych zajęć
• komunikatywność,
• mile widziane doświadczenie
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• podstawowe narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy,
• możliwość rozwoju osobistego,
Lokalizacja
Piekoszów,
Świętokrzyskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?