- Strona główna
- Praca
- Hotelarstwo
- Obsługa hotelowa
- Obsługa hotelowa - Dolnośląskie
- Obsługa hotelowa - Wrocław
- Obsługa hotelowa - Stare Miasto
Manager / Dyrektor hotelu
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zakres obowiązków
·Stworzenie pozytywnego i ekscytującego środowiska zorientowanego na zespół, który koncentruje się na 100% satysfakcji gości
·Opracowanie i realizacja rocznego budżetu
·Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i finansowych hotelu
·Bycie odpowiedzialnym za planowanie i zarządzanie działalnością hotelu w celu osiągnięcia satysfakcji klienta (gości, pracowników, firmy, właściciela) i jakości obsługi przy jednoczesnym spełnieniu / przekroczeniu celów finansowych
·Zarządzanie rezerwacjami (Booking i inne portale, dziennik rezerwacji);
·Promowanie naszych usług, ustawianie promocji (Booking, Google, portale społecznościowe)
·Kierowanie pokojówkami i recepcjonistami oraz dokumentacja działań
·Zarządzanie inwentarzem (zapasy, zakupy, zwroty, naprawy, wymiany, gwarancje, inwentaryzacje)
·Monitorowanie stanu pomieszczeń, wyposażenia i wyposażenia dodatkowego;
·Odpowiadanie na recenzje, korespondencja z klientami
·Zameldowywanie i wymeldowywanie w godzinach pracy
·Prowadzenie dokumentacji hotelu
·Przyjmowanie płatności (gotówka, przelew bankowy, karta) rozliczenia dobowe i miesięczne.
·Dawanie przykładu w celu zaangażowania zespołu
Nasze wymagania
·doświadczenie na stanowisku kierowniczym w hotelarstwie, doświadczenie na stanowisku Dyrektor Hotelu będzie dodatkowym atutem
·Silne przywództwo, zorientowanie na biznes i ludzi, autonomia i silne umiejętności podejmowania decyzji
·Umiejętność zarządzania relacjami z właścicielem i managerem w ramach umowy o zarządzanie hotelem
·włada językiem polskim i angielskim w mowie i piśmie (В1-В2)
·Język ukraiński, rosyjski mile widziany
·Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
·Wyjątkowe umiejętności sprzedażowe
·Umiejętność studiowania, analizowania i interpretowania złożonych informacji w celu ulepszenia nowych praktyk lub opracowania nowych podejść
·Nastawiony na obsługę i jakość
·Dobre umiejętności słuchania, umiejętność tworzenia pozytywnych, odpowiednich, skutecznych i trwałych relacji roboczych na wszystkich poziomach
·Odporność na stres
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?