- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Mazowieckie
- Call center, konsultant telefoniczny - Warszawa
- Call center, konsultant telefoniczny - Mokotów
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Postępu 21C w Warszawie.
Twoją rolą będzie:
telefoniczna sprzedaż produktów Grupy LUX MED Klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorstwom,
praca na gotowym portfelu Klientów,
dopasowanie oferty do potrzeb Klientów,
obsługa telefonicznych oraz mailowych zapytań Klientów w zakresie produktów,
budowanie trwałych relacji z Klientami,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Oczekiwania wobec Ciebie:
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
mile widziane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży usług,
umiejętność obsługi komputera,
komunikatywność i nastawienie na potrzeby Klienta,
dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze etatu,
gotowość do pracy w systemie zmianowym 8-godzinnym – pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-19.
My zadbamy o:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia (do wyboru),
wynagrodzenie zasadnicze, premię za jakość obsługi, prowizję sprzedażową oraz konkursy wewnętrzne,
pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych),
stabilną pracę oraz przejrzyste ścieżki rozwoju zawodowego,
pracę w firmie będącej liderem usług prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce,
szeroki wachlarz szkoleń, w tym produktowych i sprzedażowych.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Mazowieckie