- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Śląskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Tychy
Lokalizacja
Tychy
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.
A Ty możesz tworzyć go razem z nami!
Twój zakres obowiązkówbezpośredni kontakt z Klientem, informowanie o statusie zamówień,
dbałość o budowanie dobrych i trwałych relacji z Klientami,
rejestracja zamówień w systemie,
rozpatrywania roszczeń dotyczących rozbieżności cenowych i ilościowych na podstawie zamówień, dostaw,
monitorowanie dostaw,
współpraca wewnętrzna z innymi działami w Firmie.
dokładność, skrupulatność w działaniu,
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w działach obsługi Klienta,
umiejętność organizowania, planowania i koordynowania działań,
umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
komunikatywność, proaktywność, kreatywności w działaniu,
Mile widziane: znajomość języka angielskiego, praktyczna znajomość systemu SAP, Excel.
To oferujemy- stabilność zatrudnienia gwarantowaną umową o pracę,
- szkolenia zwiększające kwalifikacje zawodowe,
- zadania, pozwalające poszerzyć umiejętności i kwalifikacje,
- pracę w zespole doświadczonych specjalistów,
- długą listę benefitów pozapłacowych, a wśród nich: wczasy pod gruszą, dobrowolne ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty Multisport, dobrowolną prywatną opiekę medyczną LUXMED, działania dedykowane dla rodziny jak wyprawka dla pierwszoklasisty.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Tychy,
Śląskie