Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Grodzisk Mazowiecki
Dodane 29 kwietnia 2024

Office Manager, Asystentka, Kierownik biura, Inwestycje w nieruchomośc

Wynagrodzenie

5 000 - 7 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Grodzisk Mazowiecki

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o dzieło, Inny, Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: Praca zdalna

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

 Dzień dobry,

Prowadzę spółkę inwestycyjną pod marką www.50m2.pl. Spółka zajmuje się obrotem nieruchomościami głównie w Grodzisku Mazowieckim, Pruszkowie, Żyrardowie i Warszawie, ale również w pozostałych rejonach Polski. Głównym moim biznesem są tak zwane flipy. Czyli kupuję mieszkania, przeprowadzam generalny remont, jednocześnie kreując dodatkową wartość mieszkania oraz tak profesjonalnie przygotowane mieszkanie, sprzedaję. Prowadzimy również zarządzanie wynajmem krótkoterminowym. Planujemy również rozwój pod kątem realizacji deweloperskich.

Tworzę zespół, który będą tworzyć osoby zaangażowane i proaktywne, oraz otwarte na wyzwania i naukę, optymistyczne. Osoba na stanowisku Office Manager/Asystentka powinna być systematyczna i uporządkowana, potrafiąca pracować samodzielnie oraz umiejąca samodzielnie zaplanować swój dzień pracy, wnosząc od siebie dodatkową wartość do firmy. Szukam osoby otwartej na ciekawe zadania ale również nie zrażająca się zadaniami czasem nudnymi ;-). Osoba na oferowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za biurowe zadania jako asystentka ale również za organizacyjne zadania, z większą odpowiedzialnością.

Opis stanowiska pracy Asystentki Office Managera:

Główne obszary pracy:

·        Odpowiedzialność za współpracę z kontrahentami: Deweloperzy, Notariusze, Prawnik, Pośrednicy, Wspólnoty mieszkaniowe, Spółdzielnie Mieszkaniowe, dostawcy mediów itp.

·        Odpowiedzialność za utrzymywanie właściwej dokumentacji firmy

·        Sprawy organizacyjne dla firmy oraz zarządu

·        Obsługa social media

·        Możliwość współtworzenia organizacji

·        Obsługa Wynajmu krótkoterminowego (Booking i Airbnb)

·        Odpowiedzialność za sprawy urzędowe (dokumenty po zakupie mieszkania, do sprzedaży, itp.)

·        Codzienna współpraca z Prezesem i realizowanie powierzonych zadań

·        Obsługa oprogramowania: Word, Excel, Power Point, programy internetowe - Uporządkowanie, edycja i przygotowanie dokumentów oraz faktur - Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami i urzędami

·        Pomoc przy wielu zadaniach usprawniających i rozwijających firmę

·        Będą stałe bieżące czynności, plus będą dochodzić w międzyczasie różne dodatkowe sprawy do zrobienia “na teraz”

·        Praca zdalna, głownie z domu, bez biura

·        Wymagane prawo jazdy i samochód

·        Praca również w terenie na obszarze posiadanych nieruchomości (Grodzisk Mazowiecki, Pruszków, Żyrardów, Warszawa). Sporadycznie nieruchomości w innych częściach Polski (zazwyczaj

·        Preferowane miejsce zamieszkania Grodzisk Mazowiecki i okolice

·        Preferowane zatrudnienie w formie B2B (ewentualnie umowa zlecenie na 3 miesiące i wtedy umowa o pracę)

 

 Jeżeli posiadasz poniższe cechy…

·        Umiejętności negocjacyjne

·        Umiejętności managerskie

·        Jesteś asertywna/y i dynamiczna/y

·        Posiadasz doświadczenie w pracy przy nieruchomościach

·        Systematyczność oraz umiejętność organizowania pracy sobie ale czasem i innym - Komunikatywność i umiejętność współdziałania

·        Umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność i poczucie odpowiedzialności

·        Jesteś zorganizowana/y i uporządkowana/y

·        Jesteś kreatywna/y i nie boisz się nowych zadań (będzie dużo wyzwań) i nauki

·        Sama/Sam szukasz rozwiązań i samodzielnie wykonujesz zadania

·        Bierzesz odpowiedzialność za swoją pracę oraz wykonujesz ją dokładnie i w usystematyzowany sposób

·        znasz pakiet MS Office (tworzenie pism, prostych zestawień Excel)

…to znaczy, że ta praca jest dla Ciebie, wyślij swoje  CV

Oferuję:

·        Możliwość współtworzenia i rozwoju organizacji

·        Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

·        Ciekawą pracę, pełną wyzwań, w której można się bardzo dużo nauczyć od funkcjonowania spółki inwestycyjnej, obieg dokumentów spółek, po sprzedaż, relacje z klientami, inwestorami itp.

·        Laptop, drukarka, telefon

·        Wiedzę z zakresu inwestycji w nieruchomości

·        Umowę B2B lub o pracę, wynagrodzenie podstawowe plus premie uzależnione od efektów pracy

 

Oczekuję:

·        Zaangażowania

·        Systematyczności

·        Proaktywności w prowadzonych zadaniach (wychodzenie z inicjatywą oraz pomysłami)

·        Inicjowanie pomysłów w celu rozwoju i usprawnienia działalności firmy

·        Poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania oraz rozwój firmy

Jeżeli powyższy zakres pracy i kompetencji Ci odpowiada, prześlij swoje CV pod adres e-mail.

Aplikuj

Lokalizacja

Grodzisk Mazowiecki,

Mazowieckie

Mazowieckie, Grodzisk Mazowiecki
ID: 913704068

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon