- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Małopolskie
- E-commerce (handel internetowy) - Kraków
- E-commerce (handel internetowy) - Grzegórzki
Palace Group zatrudni Asystentkę Zarządu/specjalistę ds, social medi
Wynagrodzenie
4 000 - 8 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Praktyka / staż, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Palace Group Estate Sp. z o.o. zatrudni najlepszych kandydatów/kandydatki na stanowisko: Asystent/ka zarządu i specjalista/ka ds social media i marketing Internetowy.
Twój zakres obowiązków:
• Bieżąca administracja i zarządzanie pracy biura
• Asystowanie i pomoc dyrektorom oraz agentom firmy przy ich obowiązkach. • Obsługa telefonu firmowego
• Pomoc w kontroli pracy naszych agentów.
• Utrzymywanie trwałych i dobrych relacji z klientami.
• Obsługa kanałów social media firmy.
• Wsparcie kreatywne firmy w działaniach marketingowych na wszystkich obszarach.
• Tworzenie i edycja kontentu.
Nasze wymagania:
• Poszukujemy osoby dyspozycyjnej poniedziałek-piątek 8.00 do 17.00
•Nienaganna prezencja, styl i miła aparycja.
• Min. Rok doświadczenia (opcjonalnie)
• Prawo jazdy kat B.
• Doświadczenie w pracy administracyjnej lub biurowej
• Przedsiębiorczość i wykazywanie się szczególną kreatywnością, zaangażowaniem i niegasnącym zapałem.
• Samodzielności w rozwiązywaniu problemów.
• umiejętność sprawnego zarządzania czasem własnym.
• Posiadanie silnej samodyscypliny i poczucia odpowiedzialności, zarówno za wykonywane obowiązki, jak i ich efekty.
• Znajomość języka polskiego i angielskiego
• Mile widziana jest znajomość innych języków obcych, np rosyjski, niemiecki
Zainteresowanie sztuczną inteligencją AI, mile widziane
• Biegła obsługa komputera, Internetu, pakietu Office,
Mile widziany status studentki marketingu Internetowego i social media.
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy.
• Na początku wdrożenie do pracy w naszym biurze nieruchomości.
• Stabilne zatrudnienie
• Bieżące, codzienne wsparcie kadry kierowniczej
• Niezbędne narzędzia i miejsce pracy:
nowoczesne/klimatyzowane biuro w centrum Krakowa, laptop, telefon służbowy
• Dostęp do zaawansowanych programów i rozwiązań ułatwiających pracę
• Kursy wprowadzające i doskonalące
• Elastyczne godziny pracy.
• Nowoczesne, klimatyzowane biuro z panoramą Krakowa , na 11 piętrze Błękitnego biurowca, przy Aleja Pokoju 1, w Krakowie.
Zapraszam najlepszych kandydatów do składania aplikacji.
Prosimy o przesłanie wyczerpującego cv, koniecznie ze zdjęciem.
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?