- Strona główna
- Praca
- Hotelarstwo
- Zarządzanie hotelem
- Zarządzanie hotelem - Śląskie
- Zarządzanie hotelem - Bielsko-Biała
Praca na recepcji hotelowej
Lokalizacja
Bielsko-Biała
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zatrudnię osobę do pracy na stanowisko Recepcjonistki w Pensjonacie, który działa już wiele lat. Pensjonat znajduje się w Bielsku- Białej, dokładnie w Mikuszowicach Krakowskich. Praca na pełny etat 5 dni w tygodniu: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek, sobota w godzinach od 14:00-22.00.
Opis stanowiska:
Przyjmowanie rezerwacji i korespondencja z gośćmi,
obsługa programów hotelowych, noclegowych,
inne rzeczy związane z pracą na recepcji,
czasami posprzątanie pokoju.
Wymagania:
punktualność,
znajomość języka Angielskiego
dobra znajomość komputera oraz ms office,
Komunikatywność, dyspozycyjność,
mile widziane doświadczenie,
dobra organizacja własnej pracy.
Oferujemy:
Ciekawą, rozwijającą pracę
Długoterminową pracę
Kandydatom oferujemy zatrudnienie w firmie, która działa już wiele lat i ma ugruntowaną pozycje na rynku.
CV proszę przesyłać na OLX lub adres e-mail
Osoby zainteresowane rekrutacją proszone są o przesłanie swojej aplikacji na adres e-mail, wraz z klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Lokalizacja
Bielsko-Biała,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?