- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Wielkopolskie
- Wsparcie techniczne - Poznań
- Wsparcie techniczne - Łazarz
Wynagrodzenie
28,10 - 32,80 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Poznań, Łazarz
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Cześć!
Nazywamy się PAPU.io. i stworzyliśmy system do zarządzania zamówieniami i dostawami w restauracjach. Jakiś czas temu zostaliśmy wymienieni jako jeden z 52 najciekawszych tech-startupów w branży restauracyjnej w całej Europie.
Praca dla studentów/studentek kierunków studiów informatycznych. Jeśli składałeś kiedyś komputery, konfigurowałeś drukarki, podłączałeś sieci czy sam tworzyłeś strony internetowe - to jest praca dla Ciebie!
Współpraca z nami to idealna praca na czas studiów. Pracujesz z domu, ustalasz grafik z pozostałymi członkami naszego teamu, masz w grupie swoich rówieśników, możesz otrzymać do nas kartę multisport, no i od czasu do czasu weźmiesz udział w spotkaniach integracyjnych.
Masz doświadczenie w Gastro jako kelner, barman, manager/kierownik lub inne powiązane z restauracją? To dodatkowy punkt dla Ciebie! Z pewnością z łatwością odnajdziesz się u nas w pracy ponieważ znasz rzeczywistość osób, którym będziesz pomagać :)
Stanowisko:
Junior Customer Success. Brzmi może dość skomplikowanie, ale ciężko znaleźć polskie tłumaczenie :)
Warunki:
Stawka 28,10 zł na rękę (podstawa) + premia miesięczna w wysokości do 750 zł na rękę.
Pracujemy codziennie, głównie pomiędzy godziną 09.00 a 22.00.
Preferujemy osoby, które szukają pracy na nie mniej niż 100 godzin na m-c.
Dołączysz do 10 osobowego zespołu (sami młodzi i ambitni ludzie z poczuciem humoru)
Pracujemy zdalnie, ale możesz wpaść do naszego biura na ulicy Drużbackiej 1 w Poznaniu
Czym będziesz się zajmować:
Twoją rolą będzie weryfikacja i przygotowanie właściwego setupu systemu pod potrzeby konkretnego Klienta,
Konfigurowanie drukarek
Przeprowadzanie szkoleń z obsługi naszego systemy
Pomagał klientom, którzy będą mieli problemy z systemem lub sprzętem
Często się zdarza, że pracujemy na domenie Klienta, więc obsługa domen (różni hostingodawcy: home.pl, nazwa.pl, OVH i wiele innych) to będzie Twój chleb powszedni :)
Dokumentacja jest częściowo w języku angielskim, więc poziom min B1 jest wymagany
Jak wygląda proces rekrutacji:
czekamy na Twoje CV
do kandydatów z najlepszym CV zadzwonimy
umówimy się na zdalną video konferencję
jeśli wszystko pójdzie gładko, to możemy zacząć współpracę jeszcze w tym miesiącu
Prośba o przesłanie CV w tytule maila "Junior Customer Onboarding & Customer Success" na adres: kontakt(at)papu.io z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
Lokalizacja
Poznań, Łazarz
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?