- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Dolnośląskie
- Administracja, prace biurowe - Jelenia Góra
- Administracja, prace biurowe - Centrum
Pracownik biurowy - asystentka prezesa, praca rozwojowa
Lokalizacja
Jelenia Góra, Centrum
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Inny
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jako firma działająca od ponad 10 lat na rynku poszukujemy kandydatów do pracy w trybie stacjonarnym na stanowisko „pracownik biurowy/asystentka prezesa” w oddziale znajdującym się w Jeleniej Górze.
Do twoich obowiązków będzie należeć:
-Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, dbanie o porządek w biurze
-Zarządzanie sprawami administracyjnymi
-Obsługa telefoniczna
-Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie i zapewnienie terminowości realizacji zadań
-Częściowa obsługa naszych social mediów i e-maila
-Kontrola skrzynki, przekazywanie wiadomości
-Zadania związanych z porządkowaniem segregatorów, kserowaniem, skanowaniem, przygotowywaniem zestawień itp.
-Przygotowywanie raportów, analiz, dokumentów
Wymagamy:
-Elastyczność dotycząca wykonywanych zadań
-Zorganizowanie oraz umiejętność skutecznego zarządzania czasem (swoim oraz osób, których kalendarzem zarządza)
-Doskonałe umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz wysoki poziom kultury osobistej
-Kreatywność w rozwiązywaniu problemów
-Samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone obowiązki
-Dobra organizacja pracy własnej oraz zdolność do pracy pod presją czasu
-Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excela), dysk google,mail
Oferujemy:
-Atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanych kompetencji
-Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/kontrakt-Możliwość rozwoju
-Pracę w zgranym zespole
Prosimy o przesyłanie CV za pomocą portalu olx. Informujemy, że rozpatrzymy każde podanie i skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Jelenia Góra, Centrum
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?