- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Komorów
Pracownik Działu Obsługi Klienta - Hurtownia spożywcza
Lokalizacja
Komorów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zadania:
Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy (odbieranie telefonów, odpisywanie na wiadomości, przyjmowanie zamówień telefonicznych, udzielanie informacji o asortymencie oraz statusach zamówień);
Obsługa programu kurierskiego oraz Poczty Polskiej (nadawanie przesyłek);
Obsługa programu NAVIREO, platformy Shoper, serwisu Allegro oraz MS Allegro;
Tworzenie list zamówień do przygotowania na magazynie;
Sprawdzanie poprawności przygotowanych zamówień;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Wykonywanie zleconych zadań przez kierownika zmiany.
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie;
Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta/sprzedaży;
Biegła obsługa komputera, w tym również dobra znajomość pakietu MS Office;
Motywacja i zapał do pracy;
Komunikatywność i otwartość;
Doskonała umiejętność organizacji pracy pod presją czasu;
Zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań;
Zdolność koncentracji i podzielność uwagi;
Punktualność;
Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
Tygodniowe szkolenie wstępne;
Pełne przygotowanie merytoryczne i praktyczne przez cały 6-miesięczny okres próbny;
Przyjazne warunki pracy;
Praca na pełen etat w systemie zmianowym. W poniedziałki w godz. 8:00-20:30. Od wtorku do piątku w godz. 8:00-15:00 i 12:30-19:00)
Praca na umowę zlecenie, z możliwością przejścia po okresie 3 miesięcy na umowę o pracę;
Zdobycie doświadczenia;
Pracę w młodym zespole,
Lokalizacja
Komorów,
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?