- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lubuskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Łagów
Lokalizacja
Łagów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Praca zmianowa
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Miejsce pracy: ul. Bolesława Chrobrego 2, 66-220 Łagów.
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas zastępstwa, 1 etat. Praca od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00-16:00/8:30-16:30 oraz w piątki w godz. 12:30-20:30.
Twoje zadania:
- obsługa klientów w urzędzie pocztowym,
- sprzedaż usług i produktów oferowanych przez Pocztę Polską,
- rejestracja operacji w systemach informatycznych,
- sporządzanie/prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych zadań.
Dołącz do nas, jeśli:
- masz wykształcenie minimum średnie,
- potrafisz obsługiwać komputer (w tym MS Office - poziom podstawowy),
- jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z klientem,
- jesteś odpowiedzialny/a i dokładny/a.
Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
U nas zyskasz:
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Zainteresowała Cię oferta?
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Łagów,
Lubuskie
Dokładna lokalizacja
ID: 915264782