Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Pomorskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Gdańsk
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Orunia - Św. Wojciech - Lipce
Dodane 08 maja 2024

Pracownik w dziale Obsługi Klienta

Wynagrodzenie

3 700 - 5 300 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Gdańsk, Orunia - Św. Wojciech - Lipce

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jesteśmy sklepem internetowym zajmującym się dystrybucją akcesoriów wnętrzarskich. Działamy na rynku od 2017 roku i jest to nasz owoc zamiłowania do skandynawskiego designu oraz naturalnych, pięknych i funkcjonalnych produktów. Nieustannie się rozwijamy i rozszerzamy działalność na międzynarodowych rynkach.

Praca z nami ma być efektywna, prosta i przynosić radość. Stawiamy na najnowocześniejsze technologię, AI & Digitalizacja to podstawa naszej firmy. 

Szukamy nowych osób do pracy w dziale Obsługi Klienta i Partnera. Jesteśmy przekonani, że silne relacje z klientami są kluczem do sukcesu, a dział obsługi jest wizytówką firmy i głosem naszej marki. Stawiamy na doskonałą jakość obsługi klienta, bo dzięki niej klienci czują się docenieni i zadowoleni. 

Miejsce pracy  

Praca stacjonarna: Biuro / Showroom Skandynawskie Uchwyty by Mood Nook Sp. z o.o., Równa 19D, 80-067 Gdańsk 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta i partnera: komunikacja email, telefon, chat, social media (FB, Instagram), allegro, bezpośrednia obsługa w Showroom

  • Obsługa zamówień klientów i partnerów w systemach sklepu internetowego

  • Monitorowanie stanów magazynowych (informowanie klientów o planowanych dostawach, dostępności produktów, opóźnieniach)

  • Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów poprzez budowanie pozytywnych relacji i skuteczne rozwiązywanie problemów 

  • Reprezentowanie firmy i wspieranie wizerunku firmy 

  • Aktywne działania sprzedażowe (pomoc w doborze produktów)

  • Dbanie o wizerunek Showroom, właściwą ekspozycję i opis produktów

  • Przyjmowanie i przetwarzanie zwrotów i reklamacji 

  • Przyjmowanie nowych partnerów i monitorowanie rozliczeń

  • Dbanie o właściwe informacje przy produktach na stronie internetowej

  • Sprawdzanie działania systemów komunikacji 

  • Komunikacja z innymi działami

  • Dokumentacja procesów i raportowanie pracy

Wymagania i umiejętności - ta oferta jest dla Ciebie, jeśli

  • Posługujesz się swobodnie językiem polskim i angielskim - wymagana jest bardzo dobra komunikacja w mowie i piśmie (znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem)

  • Jesteś pogodną, uśmiechniętą osobą z pozytywnym nastawieniem do życia, posiadasz wysoką kulturę osobistą i swobodę wypowiedzi

  • Cechuje Cię życzliwość i uwielbiasz ludzi, a komunikacja z nimi sprawia Tobie radość

  • Biegle poruszasz się w pracy na stanowisku komputerowym: szybkie i sprawne odpisywanie na korespondencje, obsługa chatu, mailing

  • Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku: profesjonalna obsługa klienta / wsparcie klienta (niewymagane)

  • Rozumiesz pracę z klientem i jesteś otwarty(a) na jego potrzeby, potrafisz proaktywnie komunikować się z klientem, uważnie i cierpliwie słuchasz

  • Posiadasz umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne

  • Masz konstruktywne podejście do napotkanych trudności, a rozwiązywanie problemu jest dla Ciebie pozytywnym wyzwaniem

  • Umiejętnie radzisz sobie z presją czasu i elastycznie podchodzisz do zmieniającej się sytuacji

  • Jesteś zmotywowany(a), samodzielny(a), ale równie dobrze potrafisz działać w zespole

  • Masz poczucie odpowiedzialności i sumiennie wykonujesz powierzone Tobie zadania

Oferujemy

  • Stabilną pracę na pełen etat w godzinach biurowych (8-16) od pn.-pt.

  • 100% wolnych weekendów

  • Umowę o pracę

  • Pracę w zgranym, wspierającym się zespole, nieformalną atmosferę

  • Przyjazne środowisko pracy w skandynawskiej kulturze organizacyjnej

  • Płaska struktura organizacyjna, możliwość wpłynięcia na rozwój firmy

  • Wdrożenie do pracy i możliwość rozwoju własnych kompetencji 

  • Wysokie standardy i najnowocześniejsze narzędzia pracy

  • Wynagrodzenie w zależności od zaangażowania i umiejętności

  • Premia uznaniowa

  • Bonus roczny

  • Cykliczne imprezy integracyjne

  • Eventy okolicznościowe

  • Pakiet Multi Sport

  • Pakiet Multi Life

    Jeśli jesteś uśmiechniętą i komunikatywną osobą, z pasją i życzliwością podchodzisz do obsługi klienta czekamy na Twoją aplikację!

    Przyłącz się do naszego zespołu obsługi i razem z nami wspieraj klientów oraz rozwijaj swoją karierę świecie e-commerce.

    Wyślij CV wraz z krótką autoprezentacją.

    Do aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli RODO. 

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. 

Aplikuj

Lokalizacja

Gdańsk, Orunia - Św. Wojciech - Lipce

Pomorskie

Pomorskie, Gdańsk, Orunia - Św. Wojciech - Lipce
ID: 867350591

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon