- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Pomorskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Gdańsk
- Specjalista ds. obsługi klienta - Orunia - Św. Wojciech - Lipce
Pracownik w dziale Obsługi Klienta
Wynagrodzenie
3 700 - 5 300 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Gdańsk, Orunia - Św. Wojciech - Lipce
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteśmy sklepem internetowym zajmującym się dystrybucją akcesoriów wnętrzarskich. Działamy na rynku od 2017 roku i jest to nasz owoc zamiłowania do skandynawskiego designu oraz naturalnych, pięknych i funkcjonalnych produktów. Nieustannie się rozwijamy i rozszerzamy działalność na międzynarodowych rynkach.
Praca z nami ma być efektywna, prosta i przynosić radość. Stawiamy na najnowocześniejsze technologię, AI & Digitalizacja to podstawa naszej firmy.
Szukamy nowych osób do pracy w dziale Obsługi Klienta i Partnera. Jesteśmy przekonani, że silne relacje z klientami są kluczem do sukcesu, a dział obsługi jest wizytówką firmy i głosem naszej marki. Stawiamy na doskonałą jakość obsługi klienta, bo dzięki niej klienci czują się docenieni i zadowoleni.
Miejsce pracy
Praca stacjonarna: Biuro / Showroom Skandynawskie Uchwyty by Mood Nook Sp. z o.o., Równa 19D, 80-067 Gdańsk
Opis stanowiska
Obsługa klienta i partnera: komunikacja email, telefon, chat, social media (FB, Instagram), allegro, bezpośrednia obsługa w Showroom
Obsługa zamówień klientów i partnerów w systemach sklepu internetowego
Monitorowanie stanów magazynowych (informowanie klientów o planowanych dostawach, dostępności produktów, opóźnieniach)
Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów poprzez budowanie pozytywnych relacji i skuteczne rozwiązywanie problemów
Reprezentowanie firmy i wspieranie wizerunku firmy
Aktywne działania sprzedażowe (pomoc w doborze produktów)
Dbanie o wizerunek Showroom, właściwą ekspozycję i opis produktów
Przyjmowanie i przetwarzanie zwrotów i reklamacji
Przyjmowanie nowych partnerów i monitorowanie rozliczeń
Dbanie o właściwe informacje przy produktach na stronie internetowej
Sprawdzanie działania systemów komunikacji
Komunikacja z innymi działami
Dokumentacja procesów i raportowanie pracy
Wymagania i umiejętności - ta oferta jest dla Ciebie, jeśli
Posługujesz się swobodnie językiem polskim i angielskim - wymagana jest bardzo dobra komunikacja w mowie i piśmie (znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem)
Jesteś pogodną, uśmiechniętą osobą z pozytywnym nastawieniem do życia, posiadasz wysoką kulturę osobistą i swobodę wypowiedzi
Cechuje Cię życzliwość i uwielbiasz ludzi, a komunikacja z nimi sprawia Tobie radość
Biegle poruszasz się w pracy na stanowisku komputerowym: szybkie i sprawne odpisywanie na korespondencje, obsługa chatu, mailing
Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku: profesjonalna obsługa klienta / wsparcie klienta (niewymagane)
Rozumiesz pracę z klientem i jesteś otwarty(a) na jego potrzeby, potrafisz proaktywnie komunikować się z klientem, uważnie i cierpliwie słuchasz
Posiadasz umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
Masz konstruktywne podejście do napotkanych trudności, a rozwiązywanie problemu jest dla Ciebie pozytywnym wyzwaniem
Umiejętnie radzisz sobie z presją czasu i elastycznie podchodzisz do zmieniającej się sytuacji
Jesteś zmotywowany(a), samodzielny(a), ale równie dobrze potrafisz działać w zespole
Masz poczucie odpowiedzialności i sumiennie wykonujesz powierzone Tobie zadania
Oferujemy
Stabilną pracę na pełen etat w godzinach biurowych (8-16) od pn.-pt.
100% wolnych weekendów
Umowę o pracę
Pracę w zgranym, wspierającym się zespole, nieformalną atmosferę
Przyjazne środowisko pracy w skandynawskiej kulturze organizacyjnej
Płaska struktura organizacyjna, możliwość wpłynięcia na rozwój firmy
Wdrożenie do pracy i możliwość rozwoju własnych kompetencji
Wysokie standardy i najnowocześniejsze narzędzia pracy
Wynagrodzenie w zależności od zaangażowania i umiejętności
Premia uznaniowa
Bonus roczny
Cykliczne imprezy integracyjne
Eventy okolicznościowe
Pakiet Multi Sport
Pakiet Multi Life
Jeśli jesteś uśmiechniętą i komunikatywną osobą, z pasją i życzliwością podchodzisz do obsługi klienta czekamy na Twoją aplikację!
Przyłącz się do naszego zespołu obsługi i razem z nami wspieraj klientów oraz rozwijaj swoją karierę świecie e-commerce.
Wyślij CV wraz z krótką autoprezentacją.
Do aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli RODO.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Gdańsk, Orunia - Św. Wojciech - Lipce
Pomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?