- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Sekretariat, recepcja
- Sekretariat, recepcja - Małopolskie
- Sekretariat, recepcja - Kraków
- Sekretariat, recepcja - Bronowice
Recepcjonista/Recepcjonistka
Wynagrodzenie
4 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Bronowice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
SHED Living Kraków to nowoczesny obiekt, znajdujący się przy Krakowskich Błoniach oferujący długoterminowy wynajem dla studentów i młodych profesjonalistów. Poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Recepcji (k/m).
Pracownik Recpecji to osoba kontaktowa dla mieszkańców i gości w sprawach administracyjnych. Stanowisko to obejmuje zapewnienie mieszkańcom pełnego zakresu usług recepcyjnych oraz pomoc kierownictwu w zarządzaniu biurem i obiektem.
Poszukujemy osoby, która posiada lub chciałaby zdobyć doświadczenie w pracy ściśle związanej z obsługą klienta oraz wsparciem administracyjnym pracy biura na pełen etat. Osoby aplikujące na to stanowisko mogą, ale nie muszą posiadać doświadczenia.
Praca od poniedziałku - niedzieli, praca zmianowa.
Zadania:
• Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem recepcji.
• Zapewnienie sprawnego zameldowania i wymeldowania mieszkańców, dbałość o dokumenty i płatności.
• Budowanie dobrych relacji ze wszystkimi mieszkańcami, będąc pierwszym punktem kontaktowym w przypadku jakichkolwiek zapytań lub próśb.
• Kierowanie prac do poszczególnych działów, w tym sprzątania i technicznego.
• Obsługa połączeń telefonicznych (wewnętrznych oraz zewnętrznych), poczty elektronicznej, przekazywanie wiadomości do odpowiednich osób w firmie.
• Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze.
• Aktywne uczestniczenie w projektach administracji budynku.
• Odpowiedzialność za ewidencję przyjmowanych przez mieszkańców gości. Pomoc w zakresie ogólnego bezpieczeństwa budynku poprzez monitorowanie osób wchodzących i wychodzących z budynku i komunikacja w tym zakresie z kierownictwem i działem ochrony.
• Odpowiedzialność za przyjmowanie poczty i paczek dla mieszkańców i personelu oraz ich prawidłową i wydajną dystrybucję przy użyciu wewnętrznego systemu.
• Przestrzeganie zasad i procedur przyjętych w budynku.
Oczekiwania:
• Przyjazne i serdeczne podejście oraz umiejętność dobrej współpracy obejmującej profesjonalizm i szacunek do drugiego człowieka. Pozytywne i entuzjastyczne nastawienie z silnym naciskiem na obsługę klienta
• Zdolność do zachowania spokoju w trudnych sytuacjach lub w bardzo ruchliwym otoczeniu
• Wysokie umiejętności administracyjne oraz umiejętność korzystania z poczty elektronicznej i MS Office
• Dbałość o szczegóły i wysoki poziom dokładności
• Umiejętność dobrej pracy zarówno indywidualnie, jak i w zespole
• Zaawansowana znajomość języka polskiego i komunikatywna znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków mile widziana)
• Obsługa social mediów mile widziana
Lokalizacja
Kraków, Bronowice
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?