- Strona główna
- Praca
- Zdrowie
- Rejestracja i obsługa pacjentów
- Rejestracja i obsługa pacjentów - Mazowieckie
- Rejestracja i obsługa pacjentów - Warszawa
- Rejestracja i obsługa pacjentów - Ochota
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Nasza klinika to nowoczesna przychodnia stomatologiczna działająca od 2003 roku. Prowadzimy kompleksowe leczenie stomatologiczne od stomatologii zachowawczej po skomplikowane odbudowy implantoprotetyczne.
Zapraszamy do współpracy osobę na stanowisko Recepcjonistki/Recepcjonisty lubiącą pracę z ludźmi. Znajdujemy się w Warszawie na Ochocie.
Oferujemy:
· Atrakcyjną formę umowy i wynagrodzenie
· Pracę na cały etat w prywatnym gabinecie
· Stabilną i przewidywalną pracę, z jednoczesną możliwością uwalniania kreatywności i inicjatywy
· Pracę w zgranym zespole i w świetnej atmosferze
· Nowoczesny i zadbany gabinet, realizujący kompleksowe plany leczenia
Oczekujemy:
· Doświadczenia na stanowisku Recepcjonistki/Recepcjonisty i/lub Opiekuna Pacjenta
· Wysokiego standardu obsługi, inicjatywy i zaangażowania
· Wysokiej kultury osobistej
· Cech takich jak: opiekuńczość, miłe usposobienie, dokładność i punktualność
· Szukamy osoby, która chce znaleźć pracę długofalowo
· Dyspozycyjności do pracy na cały etat, w tym 1-2 soboty w miesiącu
· Umiejętności pracy z programem Excel
Zakres obowiązków:
· Obsługa telefoniczna - przyjmowanie i przekierowywanie połączeń, udzielanie informacji pacjentom oraz umawianie wizyt
· Powitanie pacjentów - sprawdzenie rejestracji na wizytę i zapewnienie przyjaznej atmosfery
· Zarządzanie dokumentacją - przyjmowanie i weryfikacja dokumentów pacjentów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
· Planowanie harmonogramu wizyt - ustalanie terminów wizyt zgodnie z harmonogramem lekarza, upewnienie się, że są one zgodne z preferencjami pacjentów
· Obsługa płatności - przyjmowanie opłat za usługi, wystawianie faktur, rozliczanie się z pacjentami, obsługa systemu płatności
· Zapewnienie czystości i porządku w recepcji, dbanie o schludny wygląd przestrzeni recepcyjnej
· Koordynacja działań - współpraca z personelem kliniki, informowanie lekarzy o planach wizyt pacjentów, przekazywanie istotnych informacji między zespołem
· Rozwiązywanie problemów - udzielanie pierwszej pomocy w sytuacjach kryzysowych, np. w przypadku bólowego pacjenta lub problemów z systemem rezerwacji wizyt
· Obsługa poczty i korespondencji - odbieranie i wysyłanie listów oraz paczek, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
· Utrzymywanie zapasów - monitorowanie stanu zapasów biurowych i artykułów higienicznych, składanie zamówień, dbanie o odpowiednie zaopatrzenie recepcji
Oprogramowanie: ProDentis.
Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota ( 7:30-20:30, czwartek 7:00-20:30, sobota 7:30-15:00).
W CV prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę dla OQP.agency Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją procesu rekrutacyjnego na stanowisko Recepcjonistki/Recepcjonisty oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat. Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OQP.agency Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-142), przy ul. Sokołowskiej 7/8.
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?