- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Śląskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Ustroń
Referent ds. obsługi klienta
Lokalizacja
Ustroń
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
ZMB Capital Sp. z o.o. to w pełni polska, rodzinna firma, właściciel jednej z najstarszych rozlewni wód mineralnych w Polsce. Zatrudniamy blisko pół tysiąca pracowników w trzech zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na południu kraju oraz sześciu centrach dystrybucji wody w systemie galonowym. Od ponad 45 lat dostarczamy naszym klientom doskonałą wodę, najwyższej jakości napoje i syropy.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko:
Referent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Ustroń, woj. śląskie
OPIS STANOWISKA:
prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w systemie komputerowym oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
współpraca z kooperantami
dbanie o należyty poziom obsługi klienta
przygotowanie rozliczeń dla klientów oraz potwierdzanie danych zawartych w dokumentacji
WYMAGANIA:
wykształcenie minimum średnie
obsługa komputera w tym programów klasy WMS i ERP
j. angielski w stopniu podstawowym
OFERUJEMY:
stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
możliwość rozwoju zawodowego
atrakcyjne wynagrodzenie
pakiet socjalny i medyczny LUXMED
ubezpieczenia grupowe Warta
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez ZMB CAPITAL Sp. z o.o. z siedzibą w Ustroniu (43-450), przy ul. Jelenica 72, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS0000709458, na potrzeby kolejnych rekrutacji, ale nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy”.
Lokalizacja
Ustroń,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?