- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Śląskie
- Administracja, prace biurowe - Tarnowskie Góry
Lokalizacja
Tarnowskie Góry
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Referent ds. sprzedaży
Twój zakres obowiązków
Wystawiania i księgowanie faktur sprzedaży
Weryfikacja kompletności dokumentów
Księgowanie wyciągów bankowych
Rozliczanie rozrachunków
Uzgadnianie sald należności i zobowiązań
Udział w zamknięciu miesiąca ( VAT , CIT)
Inne zadania administracyjne i księgowe
Archiwizacja dokumentacji
Nasze wymagania
Doświadczenie zawodowe : co najmniej 3 lata w obszarze rachunkowości
Wykształcenie średnie, w trakcie studiów lub wyższe. Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe kierunkowe ( finanse i rachunkowość lub pokrewne) lub ostatni rok studiów w/w kierunków
Ogólna wiedza z zakresu rachunkowości i podatków ( VAT , CIT)
Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
Uczciwość , sumienność, dokładność , rzetelność , systematyczność
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność szybkiego uczenia się
Dobra organizacja pracy i czasu pracy
Umiejętność kontaktu z ludźmi
Identyfikacja problemów i poszukiwanie rozwiązań
Samodzielność, zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
To oferujemy
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Stanowisko dające możliwość rozwoju zawodowego
Dobrą atmosferę w pracy
Dofinansowanie ZFŚS
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Proszę pamiętać o dodaniu klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
Lokalizacja
Tarnowskie Góry,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?