- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Zarządzanie sprzedażą
- Zarządzanie sprzedażą - Dolnośląskie
- Zarządzanie sprzedażą - Wrocław
- Zarządzanie sprzedażą - Stare Miasto
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma CDRL S.A., właściciel marki COCCODRILLO specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży odzieży dziecięcej. Ubrania naszej marki dostępne są w sklepach na całym świecie. Fundamentem naszej organizacji są pracownicy. Dlatego dużą wagę przywiązujemy do procesu rekrutacji i zatrudniania kandydatów, którzy będą chcieli związać się z nami na dłużej i wnieść wkład w rozwój naszej Firmy.
Poszukujemy kandydata na stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży – praca mobilna w obszarze woj. dolnośląskiego, wielkopolskiego, lubuskiego.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
Realizacja polityki sprzedażowej firmy w salonach własnych i agencyjnych w regionie
Zarządzanie podległym regionem sprzedaży i dbanie o realizację celów sprzedażowych
Monitorowanie i analizowanie wyników oraz optymalizacja działań
Efektywne zarządzanie zespołem sprzedaży w terenie (Kierownicy sklepów oraz Doradcy Klienta), w tym: zatrudnianie pracowników, szkolenia, organizacja pracy, weryfikacja osiąganych celów, motywowanie, nadzorowanie i rozliczanie czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami
Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz wizerunek marki i firmy
Weryfikacja poprawności standardów VM w sklepach
Koordynowanie procesu otwarć sklepów
Realizacja akcji marketingowych i promocyjnych firmy
Współpraca z Centralą w zakresie realizowanych działań
Monitorowanie i analizowanie trendów i działań konkurencji w regionie
Raportowanie wyników wg standardów firmy
Nasze wymagania:
Dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych
2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze zarządzania
Wysoki poziom kompetencji interpersonalnych oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem (Kierownicy Sklepów i Sprzedawcy)
Samodzielność, determinacja w działaniu i wysokie poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania
Umiejętność planowania i organizowania swojej pracy
Silna orientacja biznesowa i motywacja do osiągania założonych celów
Pomysłowość, inicjatywę i skuteczność w rozwiązywaniu problemów oraz wdrażaniu zmian
Umiejętność sprawnej komunikacji oraz budowania efektywnej współpracy
Umiejętność planowania i organizowania swojej pracy
Znajomość pakietu Microsoft Office
Czynne prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
Ambitną i ciekawą pracę w rozwojowej firmie
Stabilne warunki zatrudnienia w polskiej firmie na umowę o pracę lub umowę B2B
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń w kilkusetosobowej firmie
Samodzielne stanowisko pracy z dużą swobodą działania
Partnerską komunikację z przełożonym i współpracownikami
Wynagrodzenie uzależnione od poziomu kwalifikacji i umiejętności
Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
Benefity firmowe (Kartę Multisport, zniżkę na produkty firmowe)
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.
Do CV prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Zapraszamy!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Dolnośląskie