- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Fundacja Aktywizacja realizuje projekty aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnością.
Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarz/Sekretarka
Twoja praca będzie polegała na:
· obsłudze urządzeń biurowych (xero, skaner),
· porządkowaniu oraz segregowaniu akt,
· prostych pracach biurowych,
· obsłudze poczty elektronicznej.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
· posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,
· masz minimum wykształcenie średnie,
· dobrze znasz pakiet MS Office,
· umiesz obsługiwać urządzenia biurowe,
W ramach współpracy otrzymasz:
· zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
· pracę w systemie jednozmianowym,
· możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji.
Dbamy, by nasze procesy rekrutacji były dostępne
Ze względu na misję Fundacji nasze procesy są dedykowane osobom z niepełnosprawnościami. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym lub kontaktowym.
Projekt Postaw na Pracę II współfinansowany jest z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie