Lokalizacja
Piaseczno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
CO OD NAS DOSTAJESZ:
- Pracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
- Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
- Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
- Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
- Prezent powitalny na dobry początek,
- 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
- Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
- Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
- Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
- Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
- Akcjonariat Pracowniczy,
- Wolontariat w godzinach pracy,
- Pracę w systemie hybrydowym,
- Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR).
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
- Zarządzaniu operacyjnym w pełni zautomatyzowanym magazynem / Customer Fulfillment Center, obsługującego zamówienia klientów e-grocery zarówno dla klientów B2C i B2B,
- Definiowaniu i realizacji strategii operacyjnej podległej jednostki,
- Planowaniu i zapewnieniu zasobów pod kątem realizacji strategii i planów sprzedażowych / rozwojowych,
- Koordynacji planowania długoterminowego, taktycznego i operacyjnego w ścisłej współpracy z pozostałymi działami firmy,
- Odpowiedzialności za realizację strategicznych i operacyjnych mierników ustalonych dla swojej jednostki,
- Tworzeniu propozycji i odpowiedzialności za realizację budżetu kosztowego i inwestycyjnego swojej jednostki/regionu,
- Zapewnieniu bezpieczeństwa i jakość obsługiwanych towarów poprzez wdrażanie odpowiednich procedur i procesów (w tym nadzorowaniu kontroli jakości) w ramach operacji magazynowych i transportu,
- Zarządzaniu współpracą z partnerami zewnętrznymi / operatorami logistycznymi,
- Inicjowaniu i monitorowaniu procesu ciągłego ulepszania/optymalizacji procesów logistycznych i redukcji kosztów operacyjnych,
- Realizacji celów zawartych w strategii CSR w obrębie swojej działalności.
CZEGO POTRZEBUJESZ, ABY TO REALIZOWAĆ:
- Wyższego wykształcenia, kierunek preferowany: Logistyka, Inżynieria Produkcji, zarządzanie,
- Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie logistyki magazynowej,
Preferowane: Bezpośrednie kierowanie zautomatyzowanym magazynem/centrum dystrybucyjnym, w uznanych firmach logistycznych lub handlowych/dystrybucyjnych, obsługujących kanał online,
- Bardzo dobrej znajomości narzędzi i technik projektowania procesów,
- Znajomości narzędzi Lean Management, Problem Solving,
- Zaawansowanych umiejętności analitycznych,
- Umiejętności efektywnego komunikowania się na wielu poziomach,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1),
- Prawa jazdy kat. B,
- Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
okolice Piaseczna
Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 25 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Piaseczno,
Mazowieckie