- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Praga-Południe
Lokalizacja
Warszawa, Praga-Południe
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Obecnie do wsparcia Działu Administracji szukamy osoby na stanowisko Senior Office Specialist w OLX! Brzmi ciekawie? Czytaj dalej!
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
Obsługa recepcji;
Zapewnienie płynnego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów (m. in. rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich);
Sporządzanie, przesyłanie i archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie raportów lub zestawień, koordynowanie ważnych wydarzeń i terminów;
Zapewnienie ciągłości dostaw oraz zarządzanie dostawami artykułów biurowych i spożywczych;
Współpraca z dostawcami sprzętu, wyposażenia i obsługi biura ( serwis sprzątający, serwis kwiatowy);
Zapewnienie wsparcia dla pracowników w biurze oraz pracujących zdalnie;
Współpraca z zarządcą budynku i serwisem technicznym, zgłaszanie usterek;
Wsparcie wydarzeń i spotkań biurowych;
Przygotowywanie zestawień do rozliczeń faktur z zakresu administracji;
Bieżące sprawy administracyjne zapewniające prawidłowe funkcjonowanie firmy;
Współpraca z pracownikami z różnych działów oraz dbałość o terminowość projektów;
Wsparcie managera w zakresie umów najmu-przedłużenia, remontów, weryfikacji rynku biurowego.
Co będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku:
Doświadczenie na podobnym stanowisku 1-3 lata;
Znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie MS Office i G Suite;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego ( B2-C1);
Dyspozycyjność, praca w biurze (godziny pracy: 9:00-17:00);
Samodzielność, umiejętność planowania i organizowania własnej pracy;
Umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, a także doskonała organizacja pracy i zdolność do analitycznego myślenia;
Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji;
Dbałość o szczegóły oraz umiejętność koordynacji wielu zadań jednocześnie;
Mile widziane prawo prawo jazdy kategorii B.
Co my możemy zaoferować Tobie:
Pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Praskim Koneser w Warszawie;
Atrakcyjne wynagrodzenie i umowa o pracę z bogatym pakietem benefitów (MyBenefit z możliwością wyboru, a w tym: pakiet medyczny, karta sportowa, vouchery do sklepów, bilety do kina lub teatru, wyjazdy krajowe i zagraniczne, itd.);
Lekcje języka angielskiego;
Szkolenia oraz dostęp do platformy e-learningowej My Academy;
Swobodne i nieformalne środowisko pracy oraz możliwość rozwoju w ramach struktur firmy;
Pracę w szybko rozwijającej się firmie, która ma wpływ na codzienne życie milionów użytkowników, umożliwiając transakcje typu win-win.
Jeżeli czujesz, że ta rola jest stworzona dla Ciebie i brzmi interesująco, aplikuj!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Praga-Południe
Mazowieckie