- Strona główna
- Praca
- Finanse / księgowość
- Pozostałe w Finanse i księgowość
- Pozostałe w Finanse i księgowość - Śląskie
- Pozostałe w Finanse i księgowość - Tarnowskie Góry
Lokalizacja
Tarnowskie Góry
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków
Kompleksowa obsługa umów najmu
Kontakt z najemcami w zakresie opłat czynszowych, w tym prowadzenie korespondencji wspierającej uzgodnienie rozrachunków
Rozpoznawanie i ewidencjonowanie operacji bankowych typu SIMP (System Identyfikacji Masowych Płatności)
Współpraca z Administracjami
Współpraca z Działem Księgowości
Uzgadnianie rozrachunków z najemcami
Archiwizacja dokumentacji
Nasze wymagania
Wykształcenie średnie lub wyższe. Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe kierunkowe ( administracja, prawo, finanse i rachunkowość lub pokrewne) lub ostatni rok studiów w/w kierunków
Znajomość specyfiki zarządzania nieruchomościami należącymi do zasobu komunalnego
Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
Uczciwość , sumienność, dokładność , rzetelność, systematyczność
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność szybkiego uczenia się
Dobra organizacja pracy i czasu pracy
Umiejętność kontaktu z ludźmi
Wysoka kultura osobista, cierpliwość i odporność na stres
Identyfikacja problemów i poszukiwanie rozwiązań
Samodzielność, zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
To oferujemy
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Stanowisko dające możliwość rozwoju zawodowego
Dobrą atmosferę w pracy
Dofinansowanie ZFŚS
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Proszę pamiętać o dodaniu klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
Lokalizacja
Tarnowskie Góry,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?